فرماندار ملایرگفت: شهرستان ملایر با جاذبه ها و توانمندی ها و ظرفیت های بسیاری که دارد باید مورد توجه بیشتر بخش های مختلف کار آفرینی به ویژه صندوق توسعه قرار بگیرد.

افزایش توسعه سرمایه گذاری در ملایربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ عبدالعظیم رضایی معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر در نشست مشترک با مدیرکل صندوق کارآفرینی امید استان همدان به بررسی مسائل و مشکلات این حوزه در شهرستان پرداخت و افزود: باید از سختگیری های بیش از حد پرهیز کرد و اگر مواردی به صندوق مراجعه می کنند که به هیچ وجه در چارچوب وظایف یا مقررات صندوق قابل ارزیابی نیست، با تبیین و تفهیم قوانین و توجیه شخص مراجع از بروز سوء تفاهم و گله مندی پیشگیری شود.

وی خاطرنشان کرد: افزایش تعامل صندوق با مدیریت ارشد شهرستان و دعوت از مدیرعامل صندوق برای حضور و بازدید ظرفیت های شهرستان را خواستار شد.

رضایی با قدردانی از خدمات و تلاش های این صندوق در حوزه توسعه کارآفرینی و حمایت اقشار محروم از خدمات بانکی، به ویژه در بخش های سوغات سراها، تولیدکنندگان جزء و فعالان صنعت مبل، به گلایه مندی های برخی کارآفرینان در زمینه های کمبود اعتبارات صندوق اشاره کرد و خواستار رفع آنها شد.

مدیرکل صندوق کارآفرینی امید استان همدان نیز افزود: اقتضای وظیفه و کار ما رعایت سختگیرانه ضوابطی است که ما را از ابتلا به اشکالاتی که در گذشته متوجه نظام بانکی و اقتصادی ما شده است، مصون می دارد.

 محسن افروخته به اعتبار یک میلیارد و 848 میلیون تومانی تسهیلات پرداختی صندوق در سال جاری اشاره کرد و یادآور شد: این معادل 65 درصد اعتبار 3296 میلیون تومانی صندوق در سالجاری است.

انتهای پیام/ د

بازار داغ سرمایه گذاری در ملایر

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار