مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه از آغاز ویژه‌برنامه‌های هفته ملی کودک خبر داد .

آغاز ویژه‌برنامه‌های هفته ملی کودکمهناز فتاحی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،با تبریک هفته ملی کودک به همه کودکان دیروز و کودکان امروز، از آغاز ویژه‌برنامه‌های هفته ملی کودک از روز شنبه 14 مهرماه، در کلیه مراکز کانون پرورش فکری استان کرمانشاه همزمان با سراسر کشور خبر داد.

وی گفت : ویژه‌برنامه‌های هفته ملی کودک علاوه بر مجتمع آفرینش، در مراکز شماره 4 و ده کانون پرورش فکری در شهر کرمانشاه نیز اجرا خواهد شد.

فتاحی افزود : بازدید از موزه عروسک‌ها، نمایش فیلم، نمایش عروسکی،... در مرکز شماره 4 کرمانشاه واقع در پارک معلم، و اجرای کاردستی، آشنایی با سبک خانواده ایرانی اسلامی در خانه‌موزه جلیلی،.. از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این هفته است.

وی افزود : از دیگر برنامه‌های هفته ملی کودک در کرمانشاه، بازدید از مدرسه طبیعت، دیدار از کودکان بیمار، دیدار با خانواده شهدای مدافع حرم، عضویت رایگان، نقاشی دیواری در یکی از معابر شهری کرمانشاه توسط اعضای برگزیده مسابقه‌های نقاشی بین‌المللی، و...است.

همچنین، حضور مدیرکل کانون استان به عنوان دبیر هفته ملی کودک در استان کرمانشاه در چند برنامه زنده رادیو و تلویزیونی صدا وسیما، مصاحبه خبری با خبرگزاری ها و جراید استانی،...از دیگر برنامه‌های این هفته خواهد بود.

هفته ملی کودک در استان کرمانشاه از 14 مهرماه آغاز می شود و تا 20 مهرماه نیز ادامه خواهد داشت.

طی هماهنگی انجام‌شده با مدارس مختلف و اداره‌های کل آموزش و پرورش مناطق کرمانشاه، دانش‌آموزان در کلیه برنامه‌های هفته ملی کودک حضوری فعال دارند .

 

 

انتهای پیام/د

امروز آغاز هفته کودک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.