دبیر هیأت فوتبال شهرستان اصفهان گفت: مشکلات فوتبال و فوتسال در منطقه شرق اصفهان سخت‌افزاری است، با این وجود تمام تلاش خود را به کار بسته‌ایم و با همین امکانات گام‌های قابل توجه و بلندی برداریم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،جعفر جعفری هیأت فوتبال شهرستان اصفهان را یکی از هیأت‌های پرکار ورزشی دانست و تصریح کرد: معرفی داوران شهرستان اصفهان به مسابقات استانی و کشوری، معرفی بازیکن و استعدادهای فوتبالی به تیم‌های مطرح استان، حضور فعال تیم‌های شرق اصفهان در مسابقات ‌استانی و کشوری از  نمونه فعالیت‌های  هیأت فوتبال شهرستان اصفهان  است.

وی افزود: در شهرستان اصفهان  با 6 بخش و 14 شهر و نزدیک به 180 روستا به عنوان بزرگ‌ترین شهرستان در کشور مشغول به کار بوده که هیأت فوتبال شهرستان اصفهان توانسته نظر مربیان مطرح کشوری چون ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال و حسین شمس مدرس را  به خود جلب کند.

دبیر هیأت فوتبال شهرستان اصفهان اظهار کرد:  پتانسیلی که در فوتبال شهرستان نهفته بود نیاز به یک برنامه‌ریزی مدون داشت تا شکوفا شود که این برنامه با هماهنگی هیأت فوتبال و حمایت از جوانان صورت گرفت.

وی افزود: مشکلات فوتبال و فوتسال در منطقه شرق اصفهان سخت‌افزاری است، با این وجود تمام تلاش خود را به کار بسته‌ایم و با همین امکانات گام‌های قابل توجه و بلندی برداریم؛ امروز تیم‌های شرکت کننده در مسابقات  استان به راحتی عناوین اول را  به دست می‌آورند که هرند، کوهپایه، نصرآباد و ... از نمونه آن‌ها هستند.

جعفری گفت: استعدادهای قابل توجه چه از لحاظ کمیت و کیفیت ایجاد و شکوفا شده و پشتوانه‌ فوتبال شهرستان قرار داده شده است.

دبیر هیأت فوتبال شهرستان اصفهان در پایان گفت: ادامه‌ کلاس‌های مربیگری و داوری، برگزاری منظم لیگ فوتبال و فوتسال از برنامه‌های پیش روی این هیأت است و همچنین از برگزاری فستیوال مدارس فوتسال در شهر کوهپایه را می‌توان به عنوان مهم‌ترین برنامه هیأت فوتبال در 6 ماه دوم در سال 96 نام برد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.