دروازه بان اسبق پرسپولیس گفت: آشتیانی یکی از بزرگان فوتبال بود، اما به حقش در فوتبال نرسید.

وحید قلیچ در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره مرحوم آشتیانی اظهار کرد: آشتیانی از بزرگان فوتبال بوده است و دفاع راست ایده آل برای تیم ملی و پرسپولیس بود. به هر حال خدا رحمتش کند اما به حقش در فوتبال نرسید.

 می ترسم بمیرم و کسی سر مزارم نیاید 

او ادامه داد: متاسفانه بنر و آگهی ترحیم آشتیانی را  ندیدم، من می ترسم بمیرم و کسی برای مراسم تدفین نیاید. اگر 10،12 نفر فوتبالی هم به مراسم ختم من بیایند باز هم شاکر هستم.

قلیچ بیان کرد: اگر من بمیرم کسی مرا به یاد نمی آورد. افتخار می کنم که 12 سال در پرسپولیس بودم و به عشق مردم بازی می کردم.

پیشکسوت پرسپولیس درباره دربی پایتخت اظهار کرد: دو روز قبل سر تمرین پرسپولیس حاضر شدم و از نزدیک شاهد تلاش بازیکنان بودم . بیرانوند نفر اول تیم ملی و پرسپولیس است و باید بداند دربی برای هواداران پرسپولیس مهم است چرا که آنها دوست ندارند دروازه تیم محبوبشان باز شود. 

بعد از رساندن مسافر به تمرین می رفتم 

قلیچ درباره تفاوت دربی های تصریح کرد: من 11 دربی را تجربه کردم و در بین دروازه بان ها بیشترین حضور را در دروازه پرسپولیس در دربی ها دارم. زمانی راننده آژانس بودم و بعد از رساندن مسافر به تمرین می رفتم تا آماده دربی شوم.

همه فوتبالیست ها قلیان مصرف می کنند 

دروازه بان اسبق پرسپولیس درباره مصرف قلیان از سوی فوتبالیست ها گفت: همه فوتبالیست ها قلیان مصرف می کنند و باید همه محروم شوند. البته فقط قلیان کشیدن مسلمان و غفوری فاش شد. به هر حال اگر مصرف قلیان ممنوع کنند در آن صورت ورزشکاران در خانه قلیان مصرف می کنند.

علی پروین 12 سال خربزه نمی خورد 

او درباره شب نشینی بازیکنان بیان کرد: زمانی که فوتبال بازی می کردم ساعت 11 شب می خوابیدم و اکنون هم به همین صورت است. بازیکن حرفه ای باید استراحت کافی داشته باشد. علی پروین 12 سال خربزه نخورد تا وزنش اضافه نشود. بازیکنان پرسپولیس ماشین های گرانقیمت دارند و پارکینگ ورزشگاه کاظمی تبدیل به نمایشگاه ماشین شده است.

قلیچ درباره بهترین و بدترین خاطره اش از دربی تصریح کرد: زمانی که 3 گل به استقلال زدیم و بازی را بردیم بهترین خاطره ام از دربی است و در یک  بازی هم فکم شکست و بدترین خاطره ام از آن دوران است.

او ادامه داد: پروین در یک بازی دربی به من گفت اگر گلی دریافت نکنم 50 هزار تومان بهم می دهد اما بعد از بازی گفت وظیفه ات را انجام دادی و به قولش عمل نکرد. 

 دروازه بان اسبق پرسپولیس درباره محرومیت طارمی گفت: طارمی از هدایتی پول گرفت و گویا این پول را صرف خرید ماشین مدل بالا کرد. به هر حال باشگاه نباید جریمه محرومیت را بدهد و طارمی باید غرامت پرداخت کند.

او در پایان درباره نتیجه دربی خاطر نشان کرد: اهل کری خوانی نیستم اما به نظرم پرسپولیس این بازی را با نتیجه 2 بر یک می برد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار