بیست و هشتمین دوره مسابقات فرهنگی ـ امدادی رفاقت مهر کشور در بخش بانوان از 29 مهر تا دوم آبان به میزبانی استان کرمان در سایت آموزشی تخصصی امداد و نجات جمعیت هلال احمر کرمان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، بیست و هشتمین دوره مسابقات رفاقت مهر بانوان که به منظور آمادگی بیشتر جوانان در کمک به آسیب دیدگان وقایع و سوانح به میزبانی جمعیت هلال احمر استان کرمان برگزارشده بود، با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

دکتر مسعود حبیبی، رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور گفت: این دوره ویژه بانوان عضو سازمان جوانان است و دوره آقایان نیز از سوم تا 10 آبان به میزبانی کرمان آغاز می شود.

وی افزود: در این رقابت ها، بیش از هزار نفر از استان های سراسر کشور در رشته های حمل مصدوم، اسکان اضطراری و زبان انگلیسی با هدف آمادگی تعامل با سایر کشورها، به رقابت پرداختند.

حبیبی تصریح کرد: در پایان، در رشته زبان انگلیسی، تیم های تهران، خراسان شمالی و فارس عناوین اول تا سوم را از آن خود کردند.

وی یادآور شد: در رشته اسکان اضطراری نیز  تیم های اصفهان، کرمان و چهارمحال و بختیاری اول، دوم و سوم شدند.

حبیبی افزود: در رشته حمل مصدوم هم استان های مرکزی، خراسان رضوی  و سمنان و در رشته کمک های اولیه کرمان، اصفهان و خوزستان مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

وی تصریح کرد: جام بشر دوستی نیز به استان گلستان تعلق گرفت.

در مراسم اختتامیه ی این رقابت ها، با اهدای 46 لوح و 13تندیس از نفرات برتر مسابقات تقدیر شد.

مسابقات فرهنگی ـ امدادی رفاقت مهر کشور در بخش آقایان نیز از  سوم تا 10 آبان به میزبانی جمعیت هلال احمر استان کرمان در سایت آموزشی تخصصی امداد و نجات جمعیت هلال احمر کرمان برگزار می شود.

انتهای پیام/ب

مسابقات رفاقت مهر جمعت هلال احمر کشور در کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.