داود یاوری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه، پروژه های کارگاهی ساختمانی استان کرمانشاه بازرسی بعمل آوردند.

بازرسی از روند اجرای پروژه های کارگاهی استان کرمانشاهیاوری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه  در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  گفت: هدف از برنامه بازرسی های هدفدار در سراسر کشور بالا بردن ضریب امنیت در کارگاه های اقتصادی بویژه کارگاه های ساختمانی برای حفظ نیروی کار متخصص و سرمایه های انسانی است.

یاوری ادامه داد: بازرسین کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مشاورین و کارشناسانی امین و دلسوزند که ضمن تذکر و درخواست رفع ناقص به کارفرمایان برای حفظ امنیت نیروهای متخصص در کارگاه ها؛ در صورت درخواست صاحبان مشاغل آماده ارایه مشاوره و برگزاری کلاسهای آموزشی برای نیروهای آنها می باشند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه در ادامه این بازدید ها اشاره نمود: بازرسین کار طی برنامه های زمانبندی شده از کارگاه های شناسایی شده بازرسی ادواری بعمل می آورند و در صورت مشاهده هر گونه استفاده کاربردی از وسایل و امکانات توسط نیروهای کار، نداشتن ابزار کار مناسب، لباس کار مناسب ضمن تذکر برای رفع به نیروها و کارفرمایان در صورت عدم رفع ایشان را به مراجع ذیصلاح معرفی می نمایند.

داود یاوری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه، رئیس و کارشناسان بازرسی کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه در ادامه برنامه های بازرسی هدف دار همزمان با سراسر کشور از پروژه های مترو موسسه حرا، مجتمع سیتی سنتر کرمانشاه و دیگر پروژه های کارگاهی ساختمانی استان بازرسی بعمل آوردند.


انتهای پیام/ز

پروژه های ساختمانی استان بازرسی شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.