رئیس سازمان بسیج رسانه گفت: توجه به رنج مسلمانان میانمار و یمن یک صدقه جاریه و شکرانه برای امنیت و سلامتی است که کشور ما از آن بهره‌مند است.

کمک به مسلمانان یمن و میانمار شکرانه امنیت در کشور است.مسعود بصیری رئیس سازمان بسیج رسانه در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،با اشاره به نامگذاری هفته پیش رو به عنوان کمک به مردم مسلمان یمن و میانمار اظهار کرد: رنج، مصیبت و سختی که مسلمانان میانمار  و یمن متحمل شده‌اند، در واقع بخشی از  مصیبتی است که سال‌های متمادی از سوی استکبار بر کشورهای مسلمان و مردم مسلمان فلسطین، یمن، بحرین، سوریه و عراق  تحمیل می شود.

وی گفت: همدلی  و هم آوایی  در کمک به مسلمانان این دو کشور  در حقیقت تأکیدی بر انسانیت، اخلاق و خدا محوری در زندگی همه ما است و شکرانه امنیت و سلامتی است که ما در کشور داریم، بنابراین همراهی با مظلومان  در واقع صدقه جاریه است.

وی با تأکید بر اینکه  باید  در مقام انسانی و  مسلمانی  به کسانیکه در رنج و مصیبت قرار گرفته اند، توجه کنیم، تصریح کرد: از تمام رسانه های کشور دعوت می کنم با  کنار گذاشتن برخی مسائل سیاسی و درگیری های حزبی  به موضوعات  مهم جهان به خصوص وضعیت مسلمانان  توجه ویژه بکنند و آن را به تیتر اخبار خود  منتقل کنند.

بصیری خاطر نشان کرد: نگاه مردم با تغذیه فکری رسانه ها شکل می گیرد و لازم است در کنار همه جنجال های سیاسی و برخی اخبار بی محتوا به مشکلات مسلمانانی که مظلومانه رنج می‌‌کشند و  جان ، خانه و فرزندانشان را در هیاهوی فریاد سلبریتی های  نمایشی از دست می‌دهند، توجه ویژه کرد، چرا که  صدایشان در رسانه های  منادی استکبار در جهان  کمتر شنیده می شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار