مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل گفت: 2 مانور امداد و نجات هفته آینده در اردبیل برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مسعود امامی یگانه، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل افزود: 2 مانور امداد و نجات با مشارکت نیروهای امدادی دستگاه های مربوطه هفته آینده در اردبیل برگزار می شود.

وی گفت: رزمایش واکنش در شرایط اضطراری در انبار نفت اردبیل واقع در 8کیلومتری جاده اردبیل روز یکشنبه هفتم آبان و دیگر رزمایش واکنش اضطراری هم روز دوشنبه هشتم آبان در نیروگاه سیکل ترکیبی سبلان اردبیل برگزار می شود .

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل  افزود: سنجش میزان آمادگی دستگاه های اجرایی در مدیریت بحران اعم از دستگاه های امدادی عملیاتی و انتظامی،حضور بموقع با تجهیزات لازم در محل حادثه،ارتقای تردد امدادی و واکنش سریع در شرایط وقوع حادثه، تمرین هماهنگی بین دستگاهی و مدیریت یکپارچه و بحران از جمله اهداف برگزاری این مانورها می باشد .

امامی یگانه تصریح کرد: به تمام دستگاه ها اعلام شده در کنار آموزش های امدادی و عملیاتی برگزاری مانورهای عملیاتی را با تدوین سناریوهای کاربردی در دستور کار خود قرار دهند .

وی افزود: به تمام شهرستان های استان اعلام شده سناریو مربوطه را تهیه و با توجه به وقوع مخاطرات طبیعی نسبت به برگزاری مانور به جهت بررسی میزان توانمندی اعضای مدیریت بحران اقدام نمایند.

انتهای پیام/ح

مانور امداد و نجات در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.