فرمانده انتظامی تهران بزرگ از آمادگی پلیس برای برقراری امنیت دربی 85 پایتخت خبر داد.

آمادگی کامل نیروی انتظامی برای برقراری امنیت دربی 85/ ورود پلیس برای حل مشکل مال باختگان موسسه کاسپین و پدیدهبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ با حضور در پلیس آگاهی شاهپور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پلیس با تمام توان و قدرت خود برای برقراری امنیت در پنجاه و هشتمین شهرآورد پایتخت تلاش می‌کند و آمادگی کامل را برای برگزاری یک بازی خوب در روز پنج شنبه دارد.

وی در ادامه افزود: نیروهای پلیس راهور تهران به منظور تسهیل رسانی در امر ترافیک از ابتدای صبح روز پنج شنبه(4 آبان ماه) در معابر شهری و به ویژه در اطراف استادیوم آزادی مستقر خواهد شد.

سردار رحیمی بیان کرد: محدودیت‌های ترافیکی برای بازی فردا توسط پلیس راهنمایی و رانندگی پیش بینی و به اندازه کافی پارکینگ برای پارک خودرو تماشاگران تعبیه شده است و در صورت تکمیل ظرفیت پارکینگ‌های استادیوم آزادی، پلیس اجازه نمی‌دهد که رانندگان خودروهای خود را در رینگ‌های اصلی اطراف استادیوم متوقف و یا پارک کنند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ عنوان کرد: اتوبوسرانی و مترو برای خدمات رسانی هر چه بهتر به شهروندان اعلام آمادگی کردند و تعداد زیادی اتوبوس برای جابجایی تماشاگران در نزدیکی ورزشگاه آزادی استقرار می‌یابد.

سردار رحیمی در خصوص تجمع‌های اخیر مال باختگانی که در موسسه کاسپین و پدیده سرمایه‌گذاری کرده بودند، اظهار کرد: پلیس در زمان تجمع مال باختگان با این افراد برخورد دوستانه‌ای دارد و حتی شخصا خود بنده برای حل مشکل این مال باختگان با مقامات شهری و کشوری صحبت کردم و آن‌ها تلاش کردند تا هر چه زودتر مشکلات این مال باختگان برطرف شود، چرا که این تجمع کنندگان مالی را از دست دادند و نگران هستند.

وی در پایان درباره ضرب و شتم یک روحانی در دو شب گذشته تصریح کرد: موضوع درگیری دو شب گذشته با یک روحانی، اختلاف همسایگی بود. طی بررسی‌های انجام شده از سوی پلیس، مشخص شد که فرد ضارب سابقه‌ دار بود و 3 مرتبه به زندان رفته و در 8 مورد سابقه جرم داشته است. همچنین این درگیری با روحانی در دو شب پیش هیچ ارتباطی با درگیری با روحانی روز گذشته نداشته است.

انتهای پیام/

تمهیدات پلیس برای برگزاری هشتاد و پنجمین دربی پایتخت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار