سرمربی تیم امید مس رفسنجان از روند رو به رشد این تیم در فصل جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی علیزاده به وضعیت تیم امید مس رفسنجان در جدول اشاره کرد و گفت: خدا را شکر روند رو به رشدی داریم و با بردی که مقابل تیم صبای قم به دست آوردیم به رده چهارم جدول رسیدیم و با اضافه کردن 2 بازیکن به تیم مان نیم نگاهی به بالای جدول خواهیم داشت که به هدفمان برسیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه با آمدن شفر به استقلال شوک وارد شده، افزود : اگر استقلال در دربی نتیجه مطلوبی کسب کند، می تواند در ادامه و بازی های بعدی خود را به بالای جدول برساند و سهمیه آسیایی کسب کند.

علیزاده به پیش بینی بازی دربی پرداخت و تصریح کرد: روی کاغذ پرسپولیس برنده است اما همیشه دربی جدا از بقیه بازی های فصل است و به نظر من امسال و در شهرآورد آینده امکان اینکه اتفاق های جالب و باورنکردنی رقم بخورد وجود دارد.

وی یادآور شد: دربی بازی متفاوتی است و جایگاهی که استقلال و پرسپولیس در جدول دارند نمی تواند روی نتیجه دربی تأثیرگذار باشد.

علیزاده با اشاره به اینکه سابقه حضور در 7 دربی را دارد، گفت: دربی 62 که در آن برای استقلال گل زدم، برایم بهترین و خاطره انگیز ترین دربی است.

وی در خصوص احتمال محرومیت وریا غفوری و محسن مسلمان افزود: غیبت غفوری مؤثر است اما از محرومیت محسن مسلمان نیز پرسپولیس بیشتر متضرر می شود چرا که هافبک وسط پست کلیدی در تیم است.

انتهای پیام/ب

روند رو به رشد تیم امید مس رفسنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار