از نرم افزار نیازمندی های اربعین عصر دیروز در رشت رونمایی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ سردار محمد عبدالله پور، فرمانده سپاه قدس گیلان در مراسم رونمایی از نرم افزار اربعین که در حسینیه حضرت ابوالفضل(ع) و شهدای گمنام سپاه قدس گیلان برگزار شد،  گفت: این نرم افزار با همکاری مشترک قرارگاه فضای مجازی سپاه قدس گیلان و دفتر سازمان سراج توسط جوانان گیلانی در کمتر از مدت یک ماه ساخته و طراحی شده است.

وی با اشاره به اینکه نرم افزار نیازمندی های اربعین در 3 بخش که شامل اطلاعات پیش سفر، هنگام سفر و بعد از سفر برای زئران ساخته شده است، افزود: زائران می توانند به صورت رایگان این نرم افزار را از داخل مارکت های گوشی خود دانلود، نصب و از امکانات مختلف موبایلی آن در سفر به کربلا معلی استفاده کنند.

سرهنگ عباس بایرامی، معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان نیز در این مراسم با بیان اینکه نرم افزار نیازمندی های اربعین حسینی برای رفاه حال زئران طراحی شده است، گفت: ساخت این نرم افزارها اقدامی مناسب برای تسهیل سفر زائران است.

وی با اشاره به استقبال پرشور گیلانیان و زائران کشورهای حاشیه دریای خز برای حضور در مراسم اربعین حسینی  از گیلان افزود: سپاه با همکاری سایر سازمان ها در شهرهای آستارا، امام زاده هاشم و لوشان به زائران خدمات ارائه خواهد داد.

انتهای پیام/ع

 

نرم افزار نیازمندی های اربعین در رشت رونمایی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.