عضو حزب موتلفه گفت:امروز قدرت دفاعی ایران معادلات آمریکا را بر هم زده است و او این را بر نمی‌تابد.

توان دفاعی ایران معادلات آمریکا را بر هم زده استعبدالرضا مصری عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفت و گو با خبرنگار احزاب و تشکل های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره چرایی مخالفت آمریکا با تقویت قدرت دفاعی ایران، اظهار کرد: مسلما همه نقاط قوت ما نقاط ضعف دشمن است و آنان برای جلوگیری از تقویت نقاط قوت ما دست از تلاش بر نمی دارند.

وی ادامه داد: آمریکا خواستار کنترل بینه دفاعی کشورهاست و وقتی کشوری از نظام کنترل آمریکا خارج می شود و روی پاهای خود می ایستد آمریکا می خواهد این معادله را بر هم بزند و خودش حکومت کند.

مصری بیان کرد: امروز قدرت دفاعی ایران معادلات آمریکا را بر هم زده است و او این را بر نمی تابد، استعداد و توان دفاعی ایران برای آمریکا ناشناخته است و از این هراس دارد.

عضو حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: آمریکایی ها می دانند که هر کشوری در منطقه چند هواپیما، نفربر، تانک و... دارد یعنی به نوعی بر اطلاعات نظامی برخی کشورها احاطه دارد اما در مورد ایران اینگونه نیست.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در دیدار اخیر با نخبگان خواستار تقویت عناصر اقتدار کشور شدند، گفت: قدرت موشکی ایران صلح آمیز و برای حفظ ثبات در منطقه است، جمهوری اسلامی هیچگاه آغاز کننده جنگ با هیچ کشوری نبوده است اما برای دفاع از ملتش و تقویت قدرت دفاعی اش از هیچ کسی اجازه نمی گیرد.

وی با بیان اینکه قدرت ما در تقویت تولیدات داخلی است، ادامه داد: در مسئله دفاعی اگر به بیگانگان وابسته بودیم باید هرکاری که آنان می گفتند، انجام می دادیم اما به لطف الهی و با تلاش جوانان و نخبگان این کشور در زمینه دفاعی استقلال داریم.

انتهای پیام/

علت ترس آمریکا از افزایش قدرت دفاعی ایران

برچسب ها: حزب موتلفه ، ترامپ ، برجام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار