۶۵۰ فراگیر بخش کشاورزی آمل در جهت شکوفایی بخش کشاورزی مازندران آموزش دیدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، سید حسین اسلامی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آمل گفت: ۶۵۰ نفر روز بهره بردار کشاورزی در قالب ۳۰ دوره کلاس آموزشی و ترویجی مهر ماه امسال در این شهرستان آموزش دیدند.

وی افزود: افزایش آگاهی کشاورزان و بهره برداران بخش کشاورزی از الویت‌های اصلی ترویج کشاورزی است که با برگزاری کلاس‌های آموزشی ترویجی و انجام دوره‌های مهارتی در زمینه‌های مختلف کشاورزی صورت می‌گیرد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آمل با تاکید بر آگاهی بخشی فراگیران گفت: هدف اصلی از برپایی و اجرای کلاس آموزشی ترویجی آشنایی بهره برداران با دستاورد‌های علمی و تکنیک‌های روز کشاورزی است که کشاورزان با بکارگیری آن درسطح واحد‌های تولیدی، مزارع و باغ‌ها ضمن شکوفایی بخش کشاورزی با ارتقاء دانش فنی از افزایش بهروری و عملکردمحصولات بهره مند می‌شوند.

اسلامی افزود: بر پایه برنامه ریزی اداره آموزش و ترویج شهرستان و با مشارکت ادارات ستادی و تلاش مسوولین وکارشناسان پهنه در مراکز جهاد کشاورزی تابعه، زمینه برگزاری ۳۰ دوره کلاس آموزشی یکروزه برای ۶۵۰ بهره بردار در حوزه‌های مختلف اعم از زراعت با محوریت توسعه کشت کلزا، باغبانی، دام و طیور و آب و خاک در سالن آموزش مدیریت و مراکز دهستان‌ها و روستا‌های تابعه فراهم شد.

انتهای پیام/آ

برگزاری دوره آموزش کشاورزی در آمل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار