مدیر آموزش‌وپرورش ناحیه ۲ ارومیه گفت: مشارکت در برگزاری کنگره بزرگداشت ۱۲ هزار شهید آذربایجان غربی از برنامه‌های اولویت‌دار است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛محمد مجرد قره‌باغ مدیر آموزش‌وپرورش ناحیه ۲ ارومیه گفت: میزبانی مطلوب و شایسته مراسم استانی زنگ غنچه‌ها و شکوفه‌ها به بهترین نحو ممکن در مدیریت آموزش‌وپرورش ناحیه ۲ ارومیه صورت گرفت و این موضوع در سایه تلاش‌ها و برنامه‌ریزی‌های بود که در معاونت ابتدائی انجام گرفته بود.

وی به اولویت‌ها و سیاست‌های کاری مدیریت آموزش‌وپرورش در سال تحصیلی جدید اشاره کرد و افزود: فعال کردن کمیته‌های هماهنگی و نظام جامع برنامه‌ریزی، نظارت و کنترل بر عملکرد نیروی انسانی، کیفیت‌بخشی آموزشی و ساعات حضور و تدریس کارکنان و معلمان را در برنامه داریم.

قره‌باغ گفت: بررسی وضعیت بازماندگان از تحصیل و آموزش اولیای بی‌سواد مدارس، تقویت مهارت‌آموزی دانش آموزان خصوصاً مهارت‌های زندگی، محوریت قرار دادن برنامه‌های سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش و برگزاری کنگره ملی ۱۲ هزار شهید استان از برنامه‌های اولویت‌دار مدیریت آموزش‌وپرورش ناحیه ۲ ارومیه در سال تحصیلی جدید است.
 
انتهای پیام/م
 

برگزاری کنگره ملی ۱۲ هزار شهید استان در آذربایجان غربی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.