امام جمعه موقت تهران گفت: مسئولان مقاومت و پایداری را از شهدا یاد بگیرند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حجت الاسلام کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران امشب در حسینیه محبان ثارالله(ع) شیراز گفت: ایمان، عمل صالح و به فکر دیگران بودن باعث سربلندی می شود.

وی ادامه داد: اگر کسی بخواهد از حجاب خاک و ظلمت رها شود راه طولانی دارد و نباید از تلاش کم کنیم، از دانه کمتر نباشیم، مانند فشار ۸ سال دفاع مقدس که امروز سربلند هستیم، صاحب توانایی نظامی هستیم و جوانانی که برای رسیدن به سعادت جان می دهند.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه باید از شهدا یاد گرفت، تصریح کرد: مسئولان باید از شهدا مقاومت را یاد بگیرند و در برابر تهدید مرد باشید و مردانگی را حفظ کنید.

حجت الاسلام صدیقی اضافه کرد: آنچه در پیروزی حرف اول را می زند مقاومت و صبر است عجیب است که می گویید انقلاب تمام شده، مگر دشمنان خسته شدند، آن ها که برای همه چیز این مملکت برنامه دارند در ظلم و غارتگری محکم ایستاده اند و شما هم برای حفظ ناموستان تلاش و مقاومت کنید.

امام جمعه موقت تهران گفت: امام زمان(عج) که ما را رها نکرده و نایب بر حقش مقام معظم رهبری است و کسانیکه به رهبری وفا ندارند به امام زمان(عج) هم وفا ندارد.

حجت الاسلام صدیقی افزود: باید حواسمان جمع باشد و تقوا داشته باشیم.

امام جمعه موقت تهران بیان کرد: ملتی که شهادت دارد سعادت دارد و هیچکس نمی تواند آن را اسیر کند شهید ححجی عشق داشت که باعث شد از همسر و فرزند جدا شود و جبهه را عشق اداره کرده است.

انتهای پیام/ن

مسئولان باید از شهدا مردانگی و پایداری را یاد بگیرند

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار