سرمربی تیم کشتی آزاد ایزی پایپ کاشان گفت: 'گنو پتریاشویلی' دارنده برنز المپیک و طلای جهان به دلیل آنکه تا 2 کشتی قرارداد داشت، نتوانستیم از او در دیدار پایانی استفاده کنیم.

بیمه رازی در دیدار فینال لیگ کشتی آزاد با نتیجه 5 بر 3 ایزی پایپ کاشان را امروزشکست داد و قهرمان شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علیزاده امروز در جمع خبرنگاران گفت: 'علیرضا کریمی' نیز به دلیل آنکه 20 روز دیگر در رقابت های امیدهای جهان در لهستان باید کشتی بگیرد، از سرمربی تیم ملی کشتی آزاد امید ایران درخواست شد که در دیدار نیمه نهایی برایمان به روی تشک برود.

وی افزود: روزی که این تیم تشکیل شد هدف ما راهیابی به دیدار نهایی و حضور در جام باشگاه های جهان بود که به این مهم دست یافتیم.

تغییر ترکیب تیم ایزی پایپ کاشان که موجب شگفتی همه بود با واکنش هایی روبرو شد که اظهار نظر 'ابوالفضل باغبان' سرپرست این تیم جالب توجه است.

او با اشاره به اینکه ترکیب تیم در لحظه آخر تغییر کرد، گفت: اگر این تغییرها انجام نمی شد بیمه رازی را 6 بر 2 شکست می دادیم.

باغبان اضافه کرد: علیرضا کریمی نیز برای حضور در فینال مشکلی نداشت و حتی از یگان خدمتی او در تیم رعد پدافند اجازه او را گرفتیم که با کمال تاسف در دیدار پایانی حاضر نشد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.