مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: برای افزایش راندمان تولید در سایت‌های پرورشی، بهره‌وری در مزارع پرورش میگوی استان بوشهر افزایش می‌یابد.

بهره‌وری در مزارع پرورش میگوی استان بوشهر افزایش می‌یابدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،مصطفی قلی‌پور ظهر امروز در نشست بررسی طرح‌های تولیدی و ارتقاء ارزش افزوده به بازدید استاندار بوشهر از طرح‌های صنایع شیلاتی پرداخت و با اشاره به اینکه این استان دارای بزرگترین کارگاه تولید و عمل‌آوری میگوی پرورشی در کشور است اظهار داشت: با توجه به ظرفیت ساحلی در استان بوشهر، زمینه مطلوبی برای اجرای طرح‌های آبزی‌پروری از جمله ماهی و میگو فراهم کرده است.

وی با اشاره به اینکه استان بوشهر در پرورش میگو در کشور پیشتاز است خاطر نشان کرد: استان بوشهر در تولید، فرآوری و صادرات میگوی پرورشی در کشور دارای رتبه‌ای ممتاز است به‌گونه‌ای که بیش از ۶۰ درصد میگوی پرورشی کشور در استان بوشهر تولید و صادر می‌شود.

مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر با اشاره به افزایش بهره‌وری و تولید میگوی پرورشی گفت: برای افزایش راندمان تولید در سایت‌های پرورشی، بهره‌وری در مزارع پرورش میگوی استان بوشهر افزایش می‌یابد.

قلی‌پور، افزایش تولید میگوی پرورشی و اجرای پرورش ماهی در قفس را از برنامه‌های مهم استان بوشهر دانست و افزود: ارائه راهکار‌های جدید در این زمینه برای افزایش بهره‌وری بیشتر از مزارع پرورشی میگوی استان بوشهر مورد توجه و تاکید استاندار بوشهر قرار دارد.

وی با تاکید بر رفع موانع پیش‌رو تولید کنندگان در عرصه آبزی پروری گفت: برای رفع مشکلات پرورش دهندگان میگو در استان بوشهر با تاکید استاندار، کارگروه‌های تخصصی رونق تولید استانی و درصورت لزوم ملی تشکیل می‌شود.

انتهای پیام/ز

بهره‌وری در مزارع پرورش میگوی استان بوشهر افزایش می‌یابد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.