مدیرکل امور مبلغین و مساجد سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: سازمان تبلیغات اسلامی به‌عنوان متولی و طلایه دار امر تبلیغ دینی و فرهنگی بشمار می رود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ مدیرکل امور مبلغین و مساجد سازمان تبلیغات اسلامی کشور در نشست مسئولین و روسای دفاتر تبلیغات اسلامی شهرستان های آذربایجان غربی که در محل اتاق جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی استان  برگزار شد؛ رصد فعالیت های مبلغان ثبت شده در سامانه ی سجام را هدف مهم امور مبلغان و مساجد سازمان تبلیغات اسلامی عنوان کرد و افزود: بررسی فعالیت های ادارات تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی در حوزه اعزام، استقرار و مساجد از اهداف مهم برگزاری نشست با مدیران دفاتر شهرستانی استان می باشد.

حجت‌الاسلام رقیمی ضمن قدردانی از تلاش های کارشناسان، مسئولین و روسای تبلیغات اسلامی استانی و شهرستانی، به اهمیت اجرای بدون نقص برنامه های دینی و فرهنگی، تاکید کرد و گفت: سازمان تبلیغات اسلامی به‌عنوان متولی و طلایه دار امر تبلیغ دینی و فرهنگی، وظایف سنگینی بر دوش دارد که الحمدالله با کمک شما عزیزان این مهم انجام می‌شود و امیدواریم با تلاش بیشتر، شاهد فعالیت های موفق دیگری نیز باشیم.

وی همچنین با اشاره به فعالیت های انجام شده در حوزه تبلیغ و مساجد، و تاکید بر ضرورت بهره‌ گیری از سامانه جامع اعزام مبلغ اظهار کرد: با ثبت مشخصات دقیق و کامل مبلغین و مبلغات در سطح استان، ضمن آشنایی با توانایی و ظرفیت های آنان، می توان با اشراف کامل نسبت به برنامه ریزی اعزام مبلغین و روحانیون مستقر به مناطق مد نظر اقدام کرد.

حجت‌الاسلام داداش زاده مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی نیز در این نشست، ضمن ارائه گزارشی از وضعیت استان در حوزه تبلیغ و مساجد، رصد و ارزیابی فعالیت های ادارات کل تبلیغات اسلامی استان را از سوی مرکز برای انجام فعالیت های مطلوب‌تر، موثر دانست.

وی در ادامه به فرا رسیدن زمان برگزاری انتخابات شورای هیئات  مذهبی اشاره کرد و گفت: از مسئولین و روسای ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان های تابعه استان انتظار داریم تا با هماهنگی های بعمل آمده، شاهد برگزاری مطلوب پنجمین دوره این انتخابات باشیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تصریح کرد: نظارت دقیق شورای هیئات مذهبی بر عملکرد هیئات سطح استان و شهرستان می تواند در تسریع انجام امور محوله و همکاری در سایر فعالیت های دینی و فرهنگی از قبیل برگزاری کارگاه های پیشگیری از آسیب های اجتماعی نقش به سزایی داشته باشد.

گفتنی است: این نشست به منظور بحث و بررسی در خصوص ابلاغیه ها و دستورالعمل های ارسالی از دفتر مرکزی برای اجرای دقیق تر برنامه های امور مبلغین و مساجد برگزار و با پاسخ به سوالات برخی از حاضرین در این زمینه به پایان رسید.

انتهای پیام/ح

سازمان تبلیغات اسلامی، متولی و طلایه دار امر تبلیغ دینی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.