مدیر اجرایی امامزاده زینب بنت موسی بن جعفر(ع) اصفهان گفت: در همایش پیاده روی اربعین حسینی موکبی ازسوی امامزاده زینب بنت موسی بن جعفر(ع) اصفهان در عراق برپا می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،بهزاد صبری اظهار داشت: در همین راستا و طی مراسمی و با بدرقه جمعی از مسئولین دستگاه های اجرایی منطقه ۱۴ و عاشقان امام حسین (ع) و جمعی ۲۲۰ نفره از بسیجیان، یادگاران دفاع مقدس و عاشقان امام حسین (ع) لوازم مورد نیاز موکب صاحب الزمان(ارواحنافداه) امامزاده زینب بنت موسی بن جعفر (ع) اصفهان ویژه اربعین حسینی، عصر روز یکشنبه ۳۰ مهر ماه به عراق اعزام شد.

وی افزود: براساس برنامه ریزی های انجام شده و تدابیر اندیشیده شده این موکب به مدت ۱۲ روز از روز دوشنبه ۸ آبان ماه فعالیت خود را در کشور عراق و در کربلا آغاز می کند و در این موکب تا روز ۱۹ آبان روزانه به ۵ هزار نفر زائر خدماتی شامل اسکان و سه نوبت غذای گرم، استقرار چادرهای اسکان عایق برای اسکان افراد با وسایل گرمایشی سرویس‌های بهداشتی و استحمام و ارائه خدمات درمانی به زائران ارائه می شود.

مدیر اجرایی امامزاده زینب بنت موسی بن جعفر(ع) اصفهان خاطرنشان کرد: همچنین در مسیر نجف به کربلا نیز ۱۰ موکب دیگر در کانکس هایی تدارک دیده شده است که در این مکان ها به زائران حسینی خدمات شستشوی رایگان لباس ها ارائه می شود که این خدمات با استقرار ۶ عدد ماشین لباسشویی ۹ کیلیویی در هر موکب از روز ۱۰ آبان لغایت ۱۹ آبان به زائران ارائه می شود.

بهزاد صبری ادامه داد: این موکب ها در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری به زائران اربعین حسینی و در قالب طرح سوگواره بصیرت عاشورایی و از محل کمک های مردمی برپا شده است.

 

انتهای پیام/م

 

برپایی موکب امامزاده زینب بنت موسی بن جعفر(ع) اصفهان در عراق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار