معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: جشنواره استانی دستاورد های کانون های فرهنگی و تربیتی در راستای رونق صنایع دستی استان و تقویت هنر های دستی و تجسمی برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، صدیقه مرادی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان در گردهمایی روسای ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان از دارالقرآن ها، کانون های فرهنگی و تربیتی و هسته ها و مراکز مشاوره به عنوان شاخص های فعالیت های تربیتی نام برد و بر آموزش مهارت های زندگی و تقویت دانش آموزان در این مکان ها تاکید کرد.
وی با اشاره به تدوین منشور برگزاری نماز جماعت در سطح مدارس استان افزود:حضور مدیر، معاون و معلمان در نماز جماعت ضرورتی انکار ناپذیر است.
مرادی از کسب رتبه اول کشوری نهج البلاغه توسط دانش آموزان استان در مسابقات کشوری خبر داد و گفت: باید زمینه لازم جهت آموزش و آشنایی دانش آموزان با نهج البلاغ در مدارس فراهم شود.
وی با بیان اینکه در سال تحصیلی گذشته بیش از 415 هزار دانش آموز استان در مسابقات قرآن و معارف اسلامی شرکت کرده اند پیش بینی کرد: در سال تحصیلی جاری بیش از 430 هزار دانش آموز در این مسابقات شرکت کنند.
مرادی از برگزاری جشنواره قصه گویی در سطح کانون های فرهنگی تربیتی استان نیز خبر داد.
وی با بیان اینکه بخش زیادی از امور فرهنگی و تربیتی را می توان در قالب آثار هنری آموزش داد بر تقویت بخش سرود و تئاتر با اولویت لهجه و زبان محلی تاکید کرد.
مرادی همچنین بر ایجاد بستر مناسب برای حضور حداکثری دانش آموزان، فرهنگیان و خانواده در پرسش مهر ریاست جمهوری تاکید کرد.
انتهای پیام/ی

رونق صنایع دستی و تجسمی با برگزاری جشنواره

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار