وزیر بهداشت گفت: در مراسم اربعین حسینی امسال 6 هزار نیرو به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند.

اعزام 6 هزار نیرو برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینیبه گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  سید حسن قاضی‌زاده هاشمی در مراسم اعزام کاروان‌های بهداشت و درمان اربعین حسینی با بیان اینکه امروز در جوار مقبره‌ شهدای فوریت‌های پزشکی که زائران حقیقی‌ اباعبدالله‌ بودند قرار داریم‌، گفت: شما نیروهای فوریت‌های پزشکی امروز برای خدمت‌رسانی به زائران به مرزهای‌ کشور اعزام می‌شوید و من از شما و مسئولان اورژانس‌ و بهداشت و درمان تشکر می‌کنم.

 وی ادامه داد: امروز قریب‌ به 6 هزار نیرو به مرزها‌ اعزام می‌شوند تا در مراسم‌ اربعین‌ حسینی به زائران‌ خدمت‌رسانی کنند و خدمات بهداشتی و درمانی امسال به 3 برابر ارتقاء پیدا کرده است.

 هاشمی عنوان کرد: در مراسم امسال از آمبولانس‌ هوایی‌ و هواپیما نیز کمک گرفتیم و بیمارستان‌های ثابت و صحرایی برای خدمت‌رسانی به زائران تجهیز شدند و مقادیر زیادی کمک‌هایی که بخش عمده آن مردمی هستند آماده خدمت‌رسانی به زائران و مردم شریف هستند.

دشمنان قدرت اسلام را در مراسم اربعین حسینی ببینند

هاشمی خطاب به دشمنان اسلام، گفت: اگر قدرت اسلام را کسی می‌خواهد مشاهده کند مراسم اربعین‌ حسینی پاسخی است به همه آنهایی که چشم دیدن انقلاب اسلامی و امت اسلامی را ندارند و نمی‌توانند آن را بشناسند و یا نمی‌شناسند‌.

 وی افزود: دشمنان از تمام راه‌هایی که برای آسیب به دین و اسلام استفاده‌ می‌کنند شکست می‌خورند و این راه‌ها به بیراهه‌ ختم می‌شود و همیشه باطل نابود شدنی است.

 هاشمی افزود: در مراسم اربعین حسینی نیروهای وزارت بهداشت اعم از پزشک، پیراپزشکی، پرستار و نیروهای بسیجی که در قالب بسیج جامعه پزشکی آمادگی پیدا کرده‌اند به مرزها و کشور عراق برای خدمت‌رسانی اعزام می‌شوند.

 وی افزود: دوستانی که در نیروهای مسلح، بهزیستی و تأمین اجتماعی و تمام حوزه‌هایی که در حوزه سلامت دست‌اندرکارند‌ آمادگی لازم را دارند تا آرامش را برای زائران‌ ایجاد کنند.

 هاشمی عنوان کرد: امیدواریم‌ حرکت‌ مردم در مراسم اربعین هر سال نسبت به سال قبل فروزان‌تر و با شکوه‌تر برگزار شود و جوانانی که تلاش می‌کنند در این مراسم در کربلا حضور پیدا کنند هر سال بیشتر باشند‌.

 وزیر بهداشت، عنوان کرد: تیمی از نیروهای اورژانس‌ از مرزهای‌ شرقی‌ افغانستان و پاکستان تا مرز‌ عراق‌ آماده هستند تا خدمات پزشکی را در طول مسیر به زائران‌ بدهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار