صحنه سازی یا دستفروشی؟ بهانه ای برای اجابت درخواست یک دوچرخه سوار

مشکلات روح الله احمدی و همسرش برطرف شد و قرار است مجوز باشگاه دوچرخه سواری به نام عباسی صادر شود.

صحنه سازی یا دستفروشی؟ بهانه ای برای اجابت درخواست یک دوچرخه سواربه گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، آتوسا عباسی، نخستین مدال آور برون مرزی بزرگسالان کشورمان در رشته دوچرخه سواری که به دلیل مشکلات مالی و منع شدن از فعالیت های حرفه ای دوچرخه سواری، مشغول دست فروشی شد، درباره مشکلاتش بیان کرد: متاسفانه هیچ یک از مسئولان به  من کمکی نکردند و هرچه نامه ارسال کردم اما کسی پاسخگوی من نبود. به گرشاسبی ، مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران ، خانه احزاب و دبیر هیئت پهلوانان نامه زدم اما کسی به من توجهی نکرد و من هم مجبور بودم تا دست فروشی کنم زیرا همسرم نمی توانست کار کند و من باید مشکلات زندگی را حل می کردم.

اما رئیس فدراسیون دوچرخه سواری نظر دیگری دارد و خسروی قمری دراین باره می گوید: روح الله احمدی، همسر آتوسا عباسی، مربی یک ورزرشکار بود که تست دوپینگ او در مسابقات مثبت اعلام شد و فدراسیون جهانی دوچرخه سواری به ما اعلام کرد که احمدی باید 4 سال محروم شود اما آنها به جای اینکه با فدراسیون مکاتبه کنند، مشکلاتشان را رسانه ای کردند و سبب این اتفاقات شدند.

اما پس از این اتفاقات، جلسه ای بین احمدی و قمری تشکیل و مقرر شد تا مجوز باشگاهی به نام همسرم صادر شود تا بتوانیم با آن امرار معاش کنیم.

انتهای پیام/

مشکلات دوچرخه سوار ملی پوش حل شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار