واکنش جالب "قاسم خانی" به شایعه جدید درباره او و "شقایق دهقان"

مهراب قاسم خانی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود نسبت به انتشار شایعه ای جدید در خصوص خود و همسرش واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هنوز زمان زیادی از شایعه اعتیاد شقایق دهقان نمی گذرد که شایعه جدیدی پیرامون مهراب قاسم‌خانی و همسرش این روزها در شبکه‌های مجازی خبری دست به دست می چرخد و  از تعصب زیاد این فیلمنامه نویس به همسر بازیگرش حکایت دارد که اجازه فعالیت در شبکه های مجازی را به او نمی دهد.

به همین منظور مهراب قاسم‌خانی نویسنده مجموعه‌ها و فیلم‌های سینمایی همچون: باغ مظفر، مرد هزار چهره ، شب های برره، نقطه چین و پاورچین با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود این شایعه را دستمایه طنز قرار داد.

مهراب قاسم خانی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"پس از كشف اعتياد بازيگر زن مشهور، ش.د به مواد مخدر، برگى ديگر از زواياى تاريك زندگى مشترك وى با فيلمنامه نويس چاق م.ق برملا شد. در اين ارتباط م.ق كه در ابتدا همه اتهامات را تكذيب ميكرد پس از بازجويى هاى فنى گفت "آخ". او همچنين افزود كه "بله من يه عنوان يك مرد ايرانى غيرتمند و متعصب نميتوانستم تحمل كنم كه شقايق... ببخشيد، ش.ق وارد فضاى مجازى شود و به همين خاطر او را هر روز سفت كتك ميزدم" م.ق اضافه كرد كه "زنان ايران تحت تاثير تهاجم فرهنگى، جنگ نرم، تهمينه ميلانى و دولت عربستان دچار از راه به در شدگى شده اند و از مقامات ميخواهم كه هر چه زود تر جلوى اين انحرافات و كنسرت ها را بگيرند و سرعت اينترنت را پايين بياورند" او همچنين افزود كه "اعتياد همسرم به مواد مخدر هم تقصير اصغر فرهادى و سعيد روستايى و سياه نماهايى از اين دست بود". وى در پايان چيزى نگفت."

 واکنش جالب

انتهای پیام/

واکنش جدید مهراب قاسم‌خانی درباره شایعات پیرامون همسرش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار