۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان کمک هزینه جهیزیه ازدواج به مددجویان عباس آباد پرداخت شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،اکبر رحمتی مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) عباس آباد با بیان اینکه پرداخت کمک هزینه خدمات ازدواج به مددجویان ازبرنامه‌های این نهاد است، گفت: ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان کمک هزینه جهیزیه ازدواج ۶ ماه نخست امسال به ۶ نفر از نوعروسان تحت حمایت در عباس آباد پرداخت شد.

وی افزود:هشت نفر از مددجویان در این شهرستان در نوبت دریافت جهیزیه قرار دارند که امیدواریم با مشارکت خیران این این افراد هم روانه خانه بخت شوند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) عباس آباد با بیان اینکه به نوعروسان پس گذراندن دوره‌های آموزشی کمک هزینه خدمات ازدواج داده می‌شود، گفت: در این دوره‌های آموزشی علاوه بر ارتقاء سطح علمی و آگاهی نوعروسان، آن‌ها با روش‌های زندگی ساده و موفق و تربیت فرزندان صالح، آشنا می‌شوند.

رحمتی با اشاره به پرداخت وام کارگشایی به ۹۲ نفر از مددجویان در سال جاری گفت:از ابتدای سال جاری تا کنون ۲۴۹ میلیون تومان وام کارگشایی از طریق صندوق امداد ولایت به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد عباس آباد پرداخت شد.

وی افزود: پرداخت وام کارگشایی به صورت هدفمند و اثربخش، نقش موثری در جهت رفع نیاز‌های ضروری خانواده‌ها و توانمندسازی آن‌ها دارد.

در عباس آباد هزار و ۲۳۰ نفر کمک معیشت بگیرتحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

انتهای پیام/آ

پرداخت کمک هزینه ازدواج به مددجویان کمیته امداد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.