مسئول زائرسرای امام رضا زاهدان گفت: اولین گروه زائران پاکستانی اربعین ساعتی قبل وارد زاهدان شده و در زائرسرا اسکان یافتند.

اولین گروه زائران پاکستانی وارد زاهدان شدندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، حجت الاسلام مهدی وظیفه دان مسئول زائرسرای امام رضا زاهدان  اظهار کرد: این زائران که در مجموع ۷۰ نفر هستند به صورت متفرقه وارد شهر شده بودند و بعضا برای اسکان شب با مشکل مواجه بودند که توسط تیم‌های رصد ستاد اربعین، شناسایی و از سطح شهر یا ترمینال‌های مسافربری به زائرسرا منتقل شده اند.

وی افزود: این زائران قرار است صبح فردا زاهدان را به مقصد مشهد و سپس مرز شلمچه ترک کنند.

وظیفه دان  تصریح کرد: اکثر این افراد از شهر پنجاب پاکستان هستند که امشب در زاهدان اسکان یافته و از پذیرایی غذای گرم و سایر خدمات تدارک دیده شده ستاد بهره مند می‌شوند.

وی ادامه داد: عصر امروز قریب به ۲۵ خادم افتخاری دوره توجیهی و آموزشی خود را طی کرده و خدمت رسانی به زوار را آغاز کرده‌اند که در روز‌های آتی نیز از سایر خادمانی که در ربات تلگرامی ثبت نام کرده اند استفاده خواهد شد.

وی بیان کرد: یکی از زوار که دچار مشکل خاصی شده بود توسط خادمان ستاد مردمی اربعین به اورژانس بیمارستان منتقل شد تا تحت درمان قرار بگیرد.

همچنین یک خانم باردار نیز در جمع زائران وجود دارد که توسط بانوان خادم در محلی مناسب اسکان داده شده و تحت مراقبت‌های خاص می‌باشد.

انتهای پیام/ع

ورود زائرین پاکستانی به زاهدان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار