مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان گفت: با مقایسه آماری می‌توان گفت که فوتی‌های تصادفات استان اصفهان در شش ماهه امسال با کاهش هفت درصدی روبرو بوده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علی سلیمانی‌پور  با اشاره به آمار شش ماهه فوتی‌های ناشی از تصادفات حوادث ترافیکی در استان اصفهان اظهار داشت: در این بازه زمانی ۵۵۵ نفر در استان اصفهان بر اثر این حوادث جان خود را از دست داده‌اند.

وی با اشاره به اینکه در مدت مشابه سال گذشته ۶۰۰ نفر در استان اصفهان جان خود را از دست داده‌اند، تصریح کرد: با مقایسه آماری می‌توان گفت که فوتی‌های تصادفات استان اصفهان در شش ماهه امسال با کاهش هفت درصدی روبرو بوده است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان با بیان اینکه ۱۲۸ نفر از کشته شدگان حوادث ترافیکی استان اصفهان زن و ۴۲۷ نفر نیز مرد بوده‌اند، ادامه داد: بیشترین تلفات حوادث ترافیکی با ۳۲۰ نفر در جاده‌های برون‌ شهری، ۲۱۵ نفر در مسیرهای درون ‌شهری ، ۱۱ نفر جاده‌های روستائی و چهار نفر مربوط به جاده‌های خارج استان و پنج نفر سایر موارد گزارش شده است.

وی اضافه کرد: همچنین باید توجه داشت که تلفات حوادث ترافیکی در مسیرهای برون شهری نسبت به مدت مشابه سال قبل(۳۵۷نفر) کاهش ۱۰.۳ درصدی داشته است.

 

انتهای پیام/م

 

تلفات حوادث ترافیکی اصفهان در ۶ ماه نخست امسال کاهش یافت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.