همایش تعامل نیروی انتظامی و دستگاه قضائی استان کرمان با صنعت برق به میزبانی شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان وباحضور سرداربنی اسدی فرمانده انتظامی استان ، برگزارشد.

همایش تعامل ناجا و دستگاه قضائی استان کرمان با صنعت برقبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان در این مراسم سردار بنی اسدی با تقدیر از تعامل و ارتباط موثر و سازنده شرکت توزیع برق شمال، برگزاری این همایش را درتقویت تعاملات بین بخشی پلیس وسایر دستگاه ها موثردانست وگفت: بخشی از فعالیت دستگاه امنیتی وانتظامی ناشی از سیاستگذاری مشکلات اقتصادی بوده وبخش دیگردرموضوعات اجتماعی می باشد.


وی با اینکه کرمان به عنوان پهناورترین استان کشور یک استان امنیتی می باشد افزود : با تعامل وهمکاری پلیس با صنعت برق شاهد کاهش سرقت تجهیزات و تاسیسات شبکه توزیع برق بودیم که این مهم جز با همدلی میان نیروی انتظامی و شرکت توزیع نیروی برق شمال محقق نمی شد.


وی دربخش دیگری از سخنان خود به کنترل ورود اتباع بیگانه وغیرمجاز دراستان اشاره کردوگفت: با همت همکاران ناجا نیز ورود اتباع بیگانه به استان نیز قابل کنترل می باشد.


درادامه این مراسم مهندس شهبا مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شمال نیز با اشاره به تجمیع توانمندی های دستگاه امنیتی وقضائی استان گفت: این اتحاد وهمدلی میان دستگاه های امنیتی قابل تقدیر بوده و روحیه ایثاروفداکاری نیروی انتظامی نیز ستودنی می باشد. وی با اشاره به حضور به موقع وآگاهانه پلیس در صحنه وقوع جرائم وهمکاری درمواردی نظیر رفع حریم شبکه برق ، جمع آوری انشعابات غیرمجاز از پلیس کرمان تقدیر کرد.


وی همچنین به سرقت کابل های برق در نیمه نخست سال جاری اشاره کردوگفت: درسال 1395 نزدیک 8 تن سیم سرقت شده بود که درنیمه نخست امسال این میزان به 5/3تن رسیده است.


وی این کاهش سرقت را مرهون تلاش ها وزحمات همکاران توزیع برق شمال و همکاری ناجا دانست و گفت: شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان با پوشش 91000کیلومتر مربع شبکه توزیع برق و 253خط 20کیلوولت درشمال استان کرمان به 595000مشترک خدمات رسانی می نماید.


درپایان این مراسم ضمن تجلیل از همکاران پلیس ناجا ، تندیس یادبود تعامل ناجا وصنعت برق نیزبه سرداربنی اسدی فرمانده انتظامی استان کرمان اهدا شد.


انتهای پیام/س

قدردانی از زحمات پلیس کرمان در حوزه برق استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار