دروزاه بان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت:پروین به من گفت که اگر در دربی گل نخورم، 50 هزار تومان به من پاداش می دهد اما بد قولی کرد.

 به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ وحید قلیچ دروازه بان اسبق پرسپولیس درباره حضورش در تمرین امروز پرسپولیس اظهار کرد:  برای دیدار با بیرانوند امروزبه تمرین آمدم چون دروازه بان پرسپولیس و تیم ملی است. از طرفی دوست دارم در دربی، پرسپولیس نتیجه لازم را بگیرد. امروز دیدم که بازیکنان سرحال هستند و از این موضوع خوشحال هستم.  این موضوع نشان می‌دهد که پرسپولیس تاکتیک خوبی دارد و دیدم که چندین تاکتیک را مرور کردند.

 او ادامه داد: پرسپولیس تیم خوبی است و اگر پیروز هم شود، استقلال نباید ناراحت شود. البته من برای دو تیم آرزوی موفقیت می‌کنم اما امیدوارم پرسپولیس پیروز این بازی شود.

پروین پاداش 50 هزار تومانی را به من نداد

قلیچ درباره خاطره اش از دربی سرخابی ها گفت: در یک بازی دربی برف می آمد اما صد هزار تماشاگر به ورزشگاه آزادی آمدند و تیم محبوبشان را تشویق کردند. پروین به من گفت که اگر در این بازی گل نخورم 50 هزار تومان به من می دهد اما پروین بعد از بازی به قولش عمل نکرد و گفت تو وظیفه ات را انجام دادی و پول هم به من نداد. 

او درباره قشنگ ترین بازی دربی سرخابی ها بیان کرد: من مربی دروازه بان ها در یک بازی دربی بودم و تیم ما 9 نفره شد اما توانستیم با عملکرد خوب فنایی درون دروازه بازی را مساوی کنیم. 

قلیچ درباره وضعیت استقلال تصریح کرد: استقلال برابر نساجی مازندران خوب بازی نکرد و عملکرد خوبی مقابل این تیم نداشت. به هر حال امیدوارم بیرانوند همیشگی را در این بازی ببینیم و پرسپولیس هم برنده دربی شود. 

 دروازه بان اسبق پرسپولیس درباره گل‌های زیادی که تیمش در بازی‌های اخیر دریافت کرده است گفت: بدون اغراق می‌گویم که بیرانوند دروازه‌بان با شخصیتی و حیف است بعد از این همه بازی‌های خوب، بازی ضعیفی را ارائه بدهد. من تاکنون او را ندیده بودم. تا امروز نمی‌دانستم که مربی دروازه‌بان‌های تیم چطور عمل می‌کند. کار او هم خوب بود. به بیرانوند گفتم اگر بد بازی کنی، از تو انتقاد می‌کنم. به او گفتم بیرانوندی بشود که همه دوست دارند. او برای ما ارزش دارد و از خدا می‌خواهیم که همیشه خوب بازی کند. به بیرانوند گفتم در دربی به گونه‌ای بازی کند که همه او  را تحسین کنند.

 دربی شرایط خاص خود را دارد

او درباره پیش‌بینی نتیجه دربی ۸۵ گفت: همه می‌گویند دربی شرایط خاص خود را دارد. من این صحبت را قبول ندارم. هر تیمی که خوب بازی کند، پیروز می‌شود. نوع بازی کردن تیم، هنر مربی است. ما نمی‌توانیم بگوییم چه کسی می‌برد. مربی هم تا لب خط تیمش را هدایت می‌کند و از آن جا به بعد بر عهده بازیکنان است که نتیجه بازی را رقم بزنند.

 قلیچ درپایان درباره اینکه  دروازه‌بان با کیفیت  در طول لیگ هفدهم دیده یا نه! خاطر نشان کرد:  دروازه‌بان خوبی در لیگ برتر ندیدم و نمی‌توانم از کسی اسم ببرم. آن موقع که من دروازه‌بان بودم، چندین دروازه‌بان خوب در تیم‌های مختلف وجود داشت. در حال حاضر فقط لباس‌های دروازه‌بان‌ها قشنگ است.

 انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار