سومین دوره مسابقات آمادگی جسمانی بانوان در سالن ورزشی پایداری شیراز برگزار می‌شود.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سید عباس آتش زمزم سرپرست معاونت فرهنگی و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز گفت: سومین دوره مسابقات آمادگی جسمانی بانوان به صورت ایستگاهی در چهار بخش پرش از مانع، سرعت مارپیچ، جابجایی و دویدن سرعت در ۸ رده سنی از زیر ۲۰ سال تا رده ۵۱ سال به بالا بر پا می‌شود.

وی تصریح کرد: در پایان این مسابقات از هر رده سنی، ۳ نفر برگزیده خواهند شد و جوایز نفیسی به آنان اهدا خواهد شد.

وی افزود: بانوان شیرازی تا روز برگزاری این مسابقات فرصت دارند تا با حضور در فرهنگسرا‌های شهرداری شیراز نسبت به ثبت نام در این مسابقات اقدام کنند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز هدف از برگزاری مسابقات آمادگی جسمانی بانوان را تقویت سلامتی و نشاط در بین شهروندان بخصوص بانوان دانست و افزود: حدود نیمی از جمعیت شهر از بانوان هستند و توجه به سلامتی آنان با تأمین سلامتی کل شهر همراه خواهد بود.

وی افزود: چنانچه سلامتی و نشاط بانوان تأمین شود در آینده نیز نسلی سالم و شاداب خواهیم شد و از این رو ورزش بانوان در دستور کار ویژه شهرداری شیراز قرار گرفته است.

این مسابقات پنج شنبه ۴ آبان ماه از ساعت ۸ و ۳۰ دقیق صبح برگزار خواهد شد و علاقمندان به شرکت در این مسابقات می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۳۷۳۶۴۰۲۹ مدیریت تربیت بدنی شهرداری شیراز تماس بگیرند.

انتهای پیام/ن

مسابقات آمادگی جسمانی بانوان در شیراز

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار