استاندار كرمانشاه گفت: اگر دستگاهی از اجرای مصوبات کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شانه خالی می کند، دستگاه ها این موارد را به شکل مکتوب اعلام کنند تا به معاون اول رییس جمهور منعکس کنیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  بازوند استاندار كرمانشاه گفت: امسال توسط مقام معظم رهبری به عنوان سال تولید و اشتغال نامگذاری شده است و تمام دستگاه های اجرایی و نظارتی در قبال تحقق این شعار دارای مسؤولیت هستند و هیچ دستگاهی نمی تواند در این زمینه از خود رفع مسئولیت کند.

 وی گفت:در كارگروه اشتغال و سرمايه گذاری استان 20 ساز و كار براي رونق توليد و اشتغال مطرح گرديد كه يكي از اين موارد برگزاری مداوم و کاربردی جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع توليد استان در راستای تسهيل گری در مسيرفعاليت واحدهای تولیدی است.

اين مقام عالي استان كارگروه ستاد تسهيل و رفع توليد را يكی از كارگروه های بسيار اثرگذار در رفع مشكلات اين حوزه دانست و گفت: اين كارگروه در رفع موانع موجود بسيار راهگشاست و بايد به گونه ای برنامه ريزی شود كه به صورت هفتگی شاهد برگزاري 3 نشست كارگروه ستاد تسهيل رفع موانع توليد و كميته كارشناسي ذيل آن باشيم.

وي در ادامه تاكيد كرد: اگر دستگاهی از اجرای مصوبات کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شانه خالی می کند، دستگاه ها این موارد را به شکل مکتوب اعلام کنند تا به معاون اول رییس جمهور منعکس کنیم.

انتهای پیام/ز

هیچ دستگاهی نمی تواند در این زمینه  اشتغال از خود رفع مسئولیت کند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.