سرپرست مدیریت بحران استانداری کرمان گفت :بیش از 120میلیارد ریال جهت هدایت آب سد نسا بم در اثر سر ریز شدن وجلوگیری از خسارات احتمالی به شهرستانهای شرقی اختصاص یافت .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، محرابی در بازدید از نقاط حادثه دیده از سیل سد نسا بم در سال گذشته گفت: با توجه به اینکه سیل سال گذشته در اثر سر ریز شدن خسارت زیادی را در پی داشت این اعتبار جهت هدایت آب تخصیص یافت .
وی همچنین در بازدید از تنها کارخانه شهرستان که در اثر سیلاب سال گذشته از سر ریز شدن سد نسا دچار خسارت شده بود بیان داشت: اداره کل صنعت ومعدن هر چه سریعتر نسبت به از سر گیری این کارخانه اقدام نماید
فرماندار ریگان در این بازدید با اشاره به اینکه سیلاب ناشی از سر ریز شدن سد نسا در سال گذشته دو روستا را مدفون نمود ابراز کرد: در صورتی که برای مهار این سیلاب در امسال برنامه ریزی صورت گرفته نشود شهرستان ریگان دچار خسارت خواهد شد .
امین باقری گفت: ریگان کانون بحران ریزگردها سیلاب طوفان شن وهمچنین زلزله می باشد که یک شهرستان بحرانی در استان می باشد که نیازمند توجه ویزه می باشد .
وی افزود: با توجه به اینکه این شهرستان کانون بحران ریزگردها وطوفانهای شدید شن در استان می باشد خواستار راه اندازی ایستگاه سنجش ریزگردها در این شهرستان شد .
فرماندار ریگان خواستار تخصیص 5دستگاه بولدوزر جهت ایجاد دایتهای حفاظتی در اطراف روستاها شد .
باقری تصریح کرد: با توجه به اینکه در شهرستان یک قلاده پلنگ ایرانی در این شهرستان مشاهده شده است خواستار تخصیص اعتبار جهت حفاظت از این گونه نادر در این شهرستان شد .
وی بیان کرد :شهرستان ریگان با توجه به صعب العبور بودن ونقاط بحرانی نیازمند خودروی کمک دار جهت امداد رسانی به این مناطق می باشد .
شهرستان ریگان در 285کیلومتری از مرکز استان قرار دارد.

انتهای پیام/ی

جلوگیری از خسارات هدایت آب سد نساء

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار