کارگاه آموزشی سالمندان با عنوان با تجربگان در کرمانشاه برگزار شد .

تجربگان در کرمانشاه برگزار شدبه گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، کارگاه آموزشی سالمندان با عنوان با تجربگان به همت انجمن حمایت از سالمندان زاگرس کرمانشاه،معاونت اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، سازمان بهزیستی و معاونت اجتماعی نیروی انتظامی کرمانشاه ( پلیس فتا) در سالن شهید یاری برگزار شد.

طی این کارگاه که با شرکت جمع کثیری از سالمندان مراکز شبانه روزی ، روزانه ،مدیران مهدهای کودک استان و انجمن های مردم نهاد استان در حوزه سلامت برگزار شد مطالبی در حوزه های آسیب های فضای مجازی، مدیریت سبک تغذیه ، بهداشت و سلامت سالمندان توسط اساتید مجرب آموزش داده شد.

در ابتدای این کارگاه دبیر کل انجمن حمایت از سالمندان به تشریح اهداف انجمن سالمندان و جایگاه این عزیزان پرداخت ، ستوان یکم مهران نجفی به تشریح آسیب های شایع مرتبط با سالمندان در فضای مجازی وارائه راهکارهای مناسب و منطبق با دانش روز پرداخت و رشیدی متخصص تغذیه نیز مطالب ارزشمندی در خصوص تغذیه سالمندی بیان کرد .

در ادامه این کارگاه بیگلری رییس دبیرخانه کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی معاونت اجتماعی دانشگاه نیز ضمن تشریح مطالب مرتبط با بهداشت و سلامت سالمندی،سلامت سالمندان را از سه بعد جسمانی ، روانی و اجتماعی مورد برسی قرار داد .

 

 

انتهای پیام/د

سلامت سالمندان از سه بعد جسمانی ، روانی و اجتماعی مورد بررسی است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.