۱۳۰ میلیون ریال کمک نقدی و غیر نقدی در چهارمحال و بختیاری برای کمک به مسلمانان یمن و میانمار جمع آوری شده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛  سید احمد مرتضوی‌فرد مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری در نشست همفکری، تعامل و مشارکت آحاد مردم، سازمان‌ها و نهاد‌ها در زمینه جمع‌آوری کمک‌های نقدی با هدف کمک به مردم کشور‌های مظلوم و قحطی‌زده میانمار و یمن گفت: تاکنون ۱۰۰ تن مواد غذایی از استان با سه پرواز از فرودگاه برای کمک به مردم میانمار فرستاده شده است.

وی با اشاره به هماهنگ نبودن برخی اقلام اهدایی مردم کشور با فرهنگ و شرایط منطقه، افزود: اگر کمک‌های مردم به صورت نقدی باشد با توجه به شرایط موجود وسایل مورد نیاز تهیه و توزیع می‌شود.

مرتضوی‌فرد از توافق سفارت ایران، بنگلادش و جمعیت هلال احمر کشور با همکاری صلیب سرخ برای کمک به مردم میانمار خبر داد و اضافه کرد: مرحله اول فراخوان کمک به مردم میانمار و یمن در چهارمحال و بختیاری از ۲۶ شهریورماه تا اول مهر‌ماه سال جاری با جمع‌آوری ۸۰ میلیون ریال کمک نقدی برگزار شد و در مرحله دوم نیز که از دو روز پیش در استان آغاز شده است تاکنون بیش از ۵۰ میلیون ریال کمک نقدی جمع‌آوری شده است.

وی گفت: شماره حساب بانک ملی شعبه مرکزی ۰۱۱۳۱۳۰۰۰۰۰۰۶ و شماره کارت بانکی ۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۰۹ برای کمک به مردم میانمار و شماره حساب بانک ملی شعبه مرکزی ۰۱۱۱۴۲۴۸۱۵۰۰۹ و شماره کارت بانکی ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۲۹۱۲۳ برای دریافت کمک‌های نقدی مردمی ایجاد شده است.

انتهای پیام/خ
 

۱۳۰ میلیون ریال کمک برای مسلمانان یمن و میانمار جمع آوری شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار