افتخار آفرینی آهنگساز کرمانی در رقابت های بین المللی ایتالیا

مسعود نکوئی آهنگساز کرمانی در رقابت های بین المللی آهنگسازی کرال تنها با یک رای اختلاف با رتبه سوم در جایگاه چهارم قرار گرفت افتخاری دیگر در موسیقی و عرصه بین المللی به دست آورد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،  این رقابت ها که در کشور ایتالیا برگزار شد در مرحله پایانی 10آهنگساز برتر راه یا فته به مرحله نهایی کشورایتالیا، آمریکا، ایران، استرالیا ، ژاپن ، نیوزلند، پرتغال ، اندونزی ، کانادا و انگلستان با هم به رقابت پرداختند و مسعود نکوئی تنها شرکت کننده از ایران تنها با یک رای اختلاف با رتبه سوم در جایگاه چهارم قرار گرفت افتخاری دیگر در موسیقی و عرصه بین المللی به دست آورد.
این آهنگ ساز کرمانی با ارائه پارتیتور آهنگ های کرال ، آکاپلا، پلی فنیک ، خدای ناخدا، همای رحمت و یوسف گمگشته در این رقابت ها شرکت کرد و پارتیتور خدای ناخدا از دید داوران شایسته رتبه دوم و پارتیتور همای رحمت شایسته رتبه سوم شناخته شد اما در مجموع سه پارتیتور در جایگاه چهارم قرار گرفت.
مسعود نکوئی تاکنون بیش از 200 آهنگ به شیوه های کرال و ارکسترال تصنیف کرده که عمده آن در خصوص احیای فرهنگ شفاهی و در حال فراموشی این مرزو بوم است و سالهاست که رهبری و هدایت گروه های موسیقی کرال و ارکسترال را به انجام رسانده و هم اکنون 8 گروه موسیقی را برای خدمت به فرهنگ این مرزو بوم سازماندهی و هدایت می کند.
گفتنی است: این رقابت ها با حضور بیش از 86کشور از دنیا و هر کشور با 3 و یا 4 آهنگساز خود شرکت کرده بودند که مسعود نکوئی تنها نماینده ایران در این رقابت ها بود.
انتهای پیام/ی

افتخاری دیگر در عرصه موسیقی کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.