لاهوتی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد

بررسی مشکلات آب کشور در جلسه فراکسیون مستقلان ولایی با رئیس سازمان محیط زیست

سخنگوی فراکسیون مستقلان ولایی مباحث مطروحه در جلسه صبح امروز فراکسیون متبوع خود با رئیس سازمان حفاظت محیط زیست را تشریح کرد.

بررسی مشکلات آب کشور در جلسه فراکسیون مستقلان ولایی با رئیس سازمان محیط زیستمهرداد لاهوتی سخنگوی فراکسیون مستقلان ولایی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مسائل مطروحه در جلسه صبح امروز فراکسیون متبوع خود با حضور عیسی کلانتری رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: یکی از موضوعات اساسی که در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت مسئله آب و نگرانی‌هایی بود نمایندگان در این حوزه داشتند.

وی با اشاره به اینکه میزان ذخایر آب کشور ما 88 میلیارد مکعب است اما میزان برداشتمان 97 میلیارد مکعب است، گفت: در حالی که کشورهای دیگر نهایتا حدود 40 درصد از ذخایر آبی خود استفاده می‌کنند، میزان برداشت ما از ذخایر نفتی بالای 110 درصد است.

سخنگوی فراکسیون مستقلان ولایی با بیان اینکه در این جلسه در مورد  احیای شورای عالی محیط زیست کشور هم بحث شد، خاطرنشان کرد: از آنجایی که طبق قانون ریاست این شورا به عهده رئیس جمهور است، رئیس سازمان محیط زیست تقاضا داشت که این قانون اصلاح شود به گونه‌ای که معاونان رئیس جمهور هم به این شورا اضافه شوند و در جلسات شورای عالی محیط زیست حضور یابند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار