عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت:آمریکا در منطقه در جهت تجزیه کشور‌هایی مانند سوریه و عراق اقداماتی را انجام می دهد.

آمریکا به دنبال تجزیه سوریه و عراق است/فلسطین مهم‌ترین مسئله جهان اسلام استبه گزارش خبرنگار احزاب و تشکل های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی اکبر ولایتی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در دیدار با صالح العارودی معاون رییس دفتر سیاسی جنبش حماس گفت: ما به شما به خاطر مواضع بسیار ارزشمندتان تبریک می‌گوییم به ویژه مواضع اخیر حماس که اعلام کرد به هیچ وجه اسلحه خود را کنار نمی‌گذارد.

وی فلسطین را مهمترین مسئله جهان اسلام دانست و ادامه داد: علیرغم گذشت زمان و بعضی از سازش کاری‌های برخی افراد در منطقه شما کماکان به اصل مبارزه علیه صهیونیست‌ها پایبند هستید و با همه فشار‌ها این پایبندی ادامه دارد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اضافه کرد: قطعا پیروزی نهایی با فلسطینی هاست، می‌دانیم که شما سختی‌های زیادی را طی این سال‌ها تحمل کرده اید علی رغم فشار‌های زیادی به مجاهدان فلسطینی اعم از حماس و جنبش جهاد اسلامی به مبارزه خود ادامه دادید که موجب دل گرمی جهان اسلام است.

وی تصریح کرد: هر چه زمان می‌گذشت به ویژه با حمایت روز افزون جهان اسلام و ملت‌های اسلامی از مقاومت فلسطینی و علیرغم سر و صدای رژیم صهیونیستی آن‌ها ضعیف‌تر و فلسطینی‌ها قوی‌تر شدند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: حضور شما در ایران فرصتی برای تبادل نظر با مسئولان جمهوری اسلامی و تقویت متقابل روابط دوستانه و برادرانه با امت اسلامی است.

وی افزود: می‌دانیم که مهمترین تلاش حکومت فعلی آمریکا در جهت تقویت موضع صهیونیست‌ها است، ولی همه این تلاش‌ها به شکست منجر می‌شود.

وی اقدامات امریکا در منطقه در جهت تجزیه کشور‌هایی مانند سوریه و عراق را به نفع اسرائیل دانست و افزود: وقتی امریکایی‌ها در این راه شکست خوردند یعنی به طور غیر مستقیم اسرائیل شکست خورده است.

ولایتی درباره برگزاری همه پرسی در کردستان عراق، بیان کرد: اکثر مردم کرد با این تجزیه‌ها مخالف اند و ما شاهد هستیم که عاملان همه پرسی زیر پرچم اسرائیل این کار را انجام دادند که این امر حاکی از ارتباط علنی اقلیتی با اسرائیل در جهت تجزیه عراق بود. یقین داریم تلاش آمریکا برای تجزیه سوریه هم شکست می‌خورد.

انتهای پیام/

 

صحبت های ولایتی در دیدار با العارودی امروز 29 مهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار