سخنگوی انجمن ملی سلاح آمریکا از افرادی که سعی دارند مشروعیت ریاست جمهوری دونالد ترامپ را زیر سؤال ببرند، انتقاد کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از نشریه هیل، سخنگوی «انجمن ملی سلاح» آمریکا با انتشار یک فیلم جدید مدعی شده است که دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا و حامیان وی در معرض بی رحمانه ترین حمله تاریخ آمریکا علیه یک رئیس جمهور و حامیان وی قرار گرفته اند.

وی در این ویدئو از دموکرات‌ها و منتقدان دولت ترامپ انتقاد کرد و گفت: «ما در کل تاریخ آمریکا شاهد بی رحمانه ترین حمله به یک رئیس جمهور و افرادی که به وی رأی داده اند، هستیم. آنها سعی دارند مشروعیت ریاست جمهوری ترامپ را از بین ببرند. از مقامات عالی رتبه دولت گرفته تا رسانه ها، دانشگاه ها و میلیاردرها که اظهارات نفرت انگیزی را علیه رئیس جمهور مطرح می کنند، درواقع این اظهارات توهینی به ماست. اما توهین اصلی درواقع به خود آنهاست که فکر می کنند ما آنقدر احمق هستیم که به آنها اجازه می دهیم مشروعیت وی را زیر سؤال ببرند.»

وی همچنین مدعی شد در داخل دولت ترامپ افرادی هستند که سعی دارند با افشاگری های خود دولت وی را از بین ببرند. این تازه ترین ویدئویی است که از سوی انجمن ملی سلاح آمریکا در حمایت از دونالد ترامپ منتشر شده است.

دونالد ترامپ از جمله حامیان حمل سلاح در آمریکاست. وی پیشتر اعلام کرده بود که دولت وی به دنبال قوانینی که دارندگان سلاح را محدود کند، نیست. رئیس جمهور آمریکا حتی پس از وقوع تیراندازی مرگبار در لاس وگاس که به کشته شدن بیش از 50 نفر و مجروح شدن بیش از 500 نفر منجر شد هم موضع خود را در خصوص قوانین حمل سلاح تغییر نداد.


انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۰ ۲۹ مهر ۱۳۹۶
این ترامپ است که با مشروعیت خود نا مشروع است.
آخرین اخبار