وزیر ورزش و جوانان از فعال کردن سمن‌ها در حوزه جوانان خبر داد و گفت: با اجرای این طرح زمینه مشارکت در فعالیت‌های اجتماعی فراهم می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان در سفر یک روزه به شهرکرد افزود: چهارمحال و بختیاری در رشته‌های ورزشی به ویژه در دو و میدانی از ظرفیت بالایی در کشور برخوردار است که می‌تواند در آینده ورزش کشور نقش آفرین باشد.

وی اضافه کرد: مجموعه ورزشی دو و میدانی تارتان شهرستان بروجن با ۱۶۰ میلیارد ریال اعتبار ساخته شده است تا بتواند بخشی از زیر ساخت‌های مورد نیاز دو و میدانی چهارمحال و بختیاری را تأمین کند.

سلطانی فر در خصوص توسعه پایگاه‌های قهرمانی در سطح شهرستان‌ها ادامه داد: در این زمینه باید بر اساس اعتبارات کشور، شرایطی فراهم کرد تا همه مردم در مناطق مختلف شهری و روستایی به پایگاه‌های قهرمانی دسترسی داشته باشند.

وی یکی دیگر از برنامه‌های وزارت ورزش و جوانان در چهارمحال و بختیاری را فعال کردن سمن‌ها (سازمان‌های مردم نهاد) در حوزه جوانان عنوان و اضافه کرد: با اجرای این طرح زمینه مشارکت در فعالیت‌های اجتماعی فراهم خواهد شد.

افتتاح خانه جوان شهرکرد، افتتاح پیست بین‌المللی تارتان شهدای ورزشکار بروجن به عنوان بزرگترین و مجهزترین پیست سرپوشیده دوومیدانی کشور، بررسی طرح‌های ورزش و جوانان در شهرستان فارسان، نشست با هیئات ورزشی و دیدار با مسئولان استانی از جمله برنامه‌های سفر یک روزه وزیر ورزش و جوانان به چهارمحال و بختیاری است.

انتهای پیام/خ

سفر وزیر ورزش به شهرکرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار