پس از اعتراضات صورت گرفته طی ماه‌های اخیر سرانجام وزارت نفت تصمیم به برکناری مرتضی امامی، مدیرعامل پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس و بازگشت محمدعلی دادور مدیرعامل و رئیس پیشین هیئت‌مدیره شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس،در جلسه‌ای که پنجشنبه(27 مهرماه) با حضور علیرضا صادق‌آبادی، معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی در پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس برگزار شد، مرتضی امامی از سمت خود برکنار شد.

جلسه معارفه محمدعلی دادور، به‌عنوان مدیرعامل و رئیس هیئت‌مدیره ستاره خلیج‌فارس جمعه(28 مهر) برگزار شد.

معارفه دادور با حضور صادق‌آبادی معاون وزیر نفت در پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس برگزار شد.

درحالی‌که تنها چهار ماه از فعالیت مرتضی امامی، مدیرعامل پیشین پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس می‌گذرد، دادور در جایگاه او قرار گرفت.

دادور پیش‌ازاین مشاور مدیرعامل شرکت متن در عملیات نگهداری و تولید بوده است. وی همچنین در زمان احمد ادیب، از مدیران اسبق پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس در شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس فعال بوده است.

از نکات مهمی که شاید در برکناری امامی بی‌تأثیر نبوده است، اعتراض 100 نفر از کارکنان این پالایشگاه در اعلام عدم نیاز مدیرعامل پیشین بود که باعث اعتراض آن‌ها و حتی نمایندگان هرمزگان در مجلس شد.

همچنین با بازگشت دادور به سکان مدیریت این پالایشگاه، طی تماسی از نیروهای معترض دلجویی و صبح امروز آن‌ها به کار خود بازگشتند.

انتهای پیام/ف

منبع:ایسنا

مدیرعامل جدید پالایشگاه ستاره خلیج فارس معرفی شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.