عبدالله باکیده با اشاره به مشکل اکران فیلم‌ها در سینماها از تعداد کم سرگروه‌‌‌های سینمایی انتقاد کرد.

تعداد سرگروه‌های سینمایی کم استعبدالله باکیده تهیه‌کننده در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره مشکلات اکران فیلم‌ها در سینماها گفت: اصلی‌ترین مشکل برای اکران فیلم‌ها این است که تعداد فیلم‌های آماده به اکران از تعداد سرگروه‌های سینمایی بیشتر است. در واقع گروه‌های نمایش فیلم در سینما کم است و این کم بودن سرگروه می‌تواند اکران فیلم‌ها را با مشکل روبه‌رو کند.

وی گفت: البته گفته می‌شود که قرار است سرگروهی جدید به تعداد سرگروه‌های سینمایی اضافه شود که این اتفاق می‌تواند تا حدودی مشکل را حل کند و حداقل یک فیلم به چرخه اکران اضافه شود.

باکیده درباره آخرین وضعیت اکران فیلم‌های «عینک» و «عشقولانس مرکز فوریت‌های عشقی» گفت: هنوز برای فیلم «عینک» پروانه نمایش صادر نشده است.

وی ادامه داد: فیلم «عینک» در ششمین دوره از جشنواره فیلم شهر حضور داشته و موفق به دریافت جایزه هم شده است. به هر حال تا زمان اخذ پروانه نمایش، مشخص نیست که فیلم چه زمانی اکران می‌شود.

باکیده افزود: فیلم «عشقولانس مرکز فوریت‌های عشقی» پروانه نمایش دارد و پخش این اثر سینمایی را گویا فیلم بر عهده دارد و که زودی اکران خواهد شد.

 

انتهای پیام/

اکران «عشقولانس مرکز فوریت‌های عشقی» در آینده نزدیک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار