مسئول مسابقات سازمان لیگ گفت: ۲ تیم پایتخت پا پیش گذاشته اند و به دنبال این هستند تا بلیت فروشی را خودشان از این به بعد انجام دهند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، سعید فتاحی درباره واگذاری بلیت فروشی به 2 تیم سرخابی اظهار کرد:ما پیش از این به 2 باشگاه پرسپولیس و استقلال اعلام کردیم که بلیت فروشی را خودتان انجام دهید اما هیچ اعتنایی به صحبت های ما نکردند و پس از این اتفاق فدراسیون فوتبال تصمیم گرفت با یکی از شرکت ها قرارداد همکاری امضاء کند تا بلیت ها به صورت الکترونیکی فروخته شود.

او ادامه داد: خدا را شکر 2 تیم پایتخت پا پیش گذاشته اند و به دنبال این هستند تا بلیت فروشی را خودشان از این به بعد انجام دهند. سازمان لیگ و هیئت های فوتبال ما 20 درصد سود می برند به طوری که 10 درصد فدراسیون فوتبال،5 درصد سازمان لیگ و 5درصد هیئت فوتبال شهر میزبان.

مسئول مسابقات سازمان لیگ درمورد اظهارات برانکو مبنی بر اینکه نباید تیم پرسپولیس  بعد از بازی های دوستانه تیم ملی مسابقه برگزار می کرد، پاسخ داد: همانطور که ما برنامه هایمان با سرمربی تیم ملی هماهنگ است با برانکو هم در اول فصل چندین بار جلساتی را درباره بازی های پرسپولیس برگزار کردیم.حتی ما پیش از بازی پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان به مسئولان باشگاه پرسپولیس اعلام کردیم که می توانند بازی مقابل استقلال خوزستان را به جای روز پنج شنبه در جمعه برگزار کنند اما برانکو موافقت نکرد.

فتاحی درباره مبلغ 5 میلیارد تومانی که به حساب سازمان لیگ ریخته شده است،گفت: بعید می دانم که همچین پولی به حساب سازمان لیگ واریز شده باشد چرا که حساب سازمان لیگ هنوز مسدود است.این هفته اگر حسابمان باز شود این پول را به حساب باشگاه ها واریزخواهیم کرد.

او در پایان گفت:باشگاه نفت در حال حاضر مشکل مالکیتی دارد و اول از همه باید این مشکلشان را حل کنند که چه کسی مالک این باشگاه است.

انتهای پیام/

اظهارات فتاحی درباره مشکلات تیم نفت طلاییه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار