۱۶۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان وام قرض الحسنه کارگشایی امسال به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد خمینی (ره) چالوس پرداخت شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، محمد قمی مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) چالوس با بیان اینکه این نهاد برای رفع مشکلات مددجویان وام قرض الحسنه پرداخت می‌کند، گفت: ۱۶۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان وام قرض الحسنه کارگشایی از طریق صندوق امداد ولایت به ۱۲۹ نفر از مددجویان تحت حمایت این شهرستان در شش ماهه نخست امسال پرداخت شد.

وی با اشاره اینکه وام قرض الحسنه در بخش‌هایی مانند درمان، جهیزیه به مددجویان تحت حمایت این شهرستان پرداخت شد، افزود: یکی از اهداف اصلی کمیته امداد توانمند سازی مددجویان تحت حمایت است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) چالوس گفت: پرداخت وام قرض الحسنه به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در چالوس در شش ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل پنج درصد رشدداشته است.

قمی با اشاره به اینکه به ۲۹ نفر از مددجویان ساکن در مناطق محروم این شهرستان وام قرض الحسنه به ارزش ۳۴ میلیون تومان پرداخت شد، افزود: این وام با هدف ارتقاء توانمند سازی و رفع مشکلات مددجویان به آن‌ها اعطا شد.

وی با اشاره به اینکه در شش ماهه نخست امسال ۵۹ میلیون تومان وام اشتغال از منابع بانکی وکمیته امداد به مددجویان پرداخت شد، گفت: این وام با هدف ایجاد فرصت شغلی برای مددجویان به آن‌ها پرداخت شده است.

قمی افزود:وام اشتغال در بخش‌های حمل و نقل، دامداری، مشاغل خانگی، تولید و پرورش بلدرچین به ۲۳ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان در ۶ ماه نخست امسال پرداخت شد.

دو هزار و ۵۹۰ خانوار در چالوس تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از تمامی خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

انتهای پیام/آ

پرداخت وام به مددجویان چالوسی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار