خطیب جمعه کرمان گفت: امروز ایران در سایه رهبری و با پشتیبانی واعتماد به نیروهای نخبه هر روز قدرتمند تر می شود.

حجت الاسلام قاسمی زاده : ایران درسایه رهبری قدرتمند تر از گذشته استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان حجت السلام قاسمی زاده امام جمعه موقت کرمان در خطبه های نماز جمعه کرمان گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران در سایه رهبری فرزانه جامع و کامل است و با اعتماد وپشتیبانی نیروهای نخبه هر روز قدرتمند تر میشود و این در حالی است که دشمن را نیز خوب می شناسند.


خطیب جمعه کرمان افزود: وجود نخبه های علمی در کشور مرهون حمایت و هدایت مقام معظم رهبری است چراکه ایشان با توانایی ویژه خود زمینه پیشرفت‌های علمی کشور درحوزه‌های مختلف راهرروز فراهم ترمی کنند.


وی خاطر نشان کرد:رهبری معظم معلم و الگوی ما و جامعه اسلامی هستند وبسیاری از جنبش‌های عدالت‌خواهانه جهان نیز ریشه در افکار و تعلیمات ایشان دارد .


حجت السلام قاسمی زاده تاکید کرد: باید بسیار هوشیار باشیم که مبادا در اطاعت از دستورات رهبری خدای ناکرده کوتاهی صورت گیرد.


وی در بخش دیگری از سخنانش افزود :انسانهای گنهکار تنها به دنبال خواسته های خود هستند و بی توجه به شرع و دین خدا عمل می کنند.


وی تصریح کرد: به دست آوردن نعمتها در دنیا نیازمند تحمل است و این در حالی است که همه امکانات در این دنیایی که تنها ذره ای از لذت های آخرت را در خود دارد وفا و دوامی هم ندارند.


امام جمعه موقت کرمان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله مهدوی کنی (ره) از شهید حاج سید مصطفی خمینی هم یاد کرد.


نماز وحدت بخش جمعه این هفته نیز همزمان با سراسر استان در مصلی امام علی شهر کرمان اقامه شد.

 

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار