نجم‌پور سفر سفیر افغانستان به ورامین جهت اخذ رضایت از خانواده ستایش قریشی برای جلوگیری از قصاص قاتل را تکذیب کرد.

تلاش سفیر افغانستان برای جلب رضایت خانواده «ستایش قریشی» شایعه استمعاون سفارت افغانستان در تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، سفر سفیر افغانستان به ورامین جهت اخذ رضایت از خانواده ستایش قریشی برای جلوگیری از قصاص قاتل را تکذیب کرد.

اخیرا برخی از رسانه ها اعلام کردند که سفیر افغانستان در ایران به خیر آباد ورامین سفر کرده تا رضایت خانواده ستایش قریشی را جلب کند. این منابع افزوده بودند که وی موفق به جلب رضایت خانواده مقتول برای صرف نظر از قصاص نیز شده است.

«هارون نجم‌پور»، معاون سفارت افغانستان در ایران گفت: این اخبار نادرست است و صحت ندارد و سفارت جمهوری اسلامی افغانستان در تهران در جریان این موضوع نیست.

وی افزود: پرونده ستایش قریشی موضوعی است که ما در آن دخالت نداریم و دولت ایران و خانواده مقتول در آن دخیل است.

قابل ذکر است که طبق اعلام قبلی قرار بود اجرای حکم اعدام، صبح امروز (پنجشنبه 27 میزان) در زندان رجایی شهر کرج انجام شود اما ساعاتی قبل از اجرای حکم به تعویق افتاد.

«غلامحسین اسماعیلی»، رئیس کل دادگستری استان تهران در این خصوص گفت: پس از مشورت های صورت گرفته به این نتیجه رسیدیم که این اقدام به بعد از ماه‌ صفر موکول شود.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۰۰:۴۲ ۲۸ مهر ۱۳۹۶
بنده هم از خانوده دختر معصوم وبی گناه در خواست دارم که در مورد قصاص مورد نظر با مراجع وطلاب حوزه علمیه مشورت کنند .چرا که باور داشته باشید که این نوجوان در سنی بوده که غریزه نفسانی غالب بر عقل ودرکش بوده .ودچار چنین اقدام زشت گردیده است.
لذتی که در گذشت است در انتقام نیست .البته قصاص حق این خانواده است. شرایط سنی ودرک این نوجوان طوری نشود که بعد از قصاص افسوس وپشیمانی به همراه داشته باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۱ ۲۷ مهر ۱۳۹۶
درسته که قصاص حق این خانواده هستش اما رحم و گذشت داشته باشید لطفا
بذارید روح دختر دلبندتون در آرامش باشه هر چند مظلومانه چشم از دنیا بسته