رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان :

هزینه 2 میلیاردی برای هتلینگ بیمارستان‌های همدان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به اینکه در این مرکز بیش از 2 میلیارد تومان در زمینه هتلینگ هزینه شده است.

هزینه 2 میلیاردی برای هتلینگ بیمارستان‌های همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ ، سید حبیب‌الله موسوی‌بهار ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه رئیس مرکز آموزشی ـ درمانی شهید بهشتی همدان گفت: کارهای بسیاری در طرح تحول صورت گرفت که اطلاع افراد از اتفاقات انجام شده و چگونگی صرف هزینه‌ها همراهی را بالا می‌برد.

وی با اشاره به اینکه در این مرکز بیش از 2 میلیارد تومان در زمینه هتلینگ هزینه شده است، اضافه کرد: در بهبود زیرساخت‌های بیمارستانی و تأسیسات و امکانات مختلف اتفاقات بسیار خوبی افتاده که قابل مشاهده برای عموم نیست.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به طرح تحول سلامت به کاهش پرداختی از سمت، مردم اظهار کرد: درآمد خوب  و به طبع افزایش تعرفه ها موجب بهبود وضع بیمارستان و ارتقا کیفیف و خدمت رسانی  بیمارستان‌ها می شود.

وی بیان کرد: دانشگاه علوم پزشکی همدان 300 میلیارد تومان از بیمه‌ها طلب دارند و هم اکنون مدیریت بحران به خوبی انجام می‌شود.

موسوی‌ ادامه داد: با پرداخت مطالبات دانشگاه مطالبات پرسنلی پرداخت شده و  رضایتمندان بیشتر کارکنان و مراجعه‌کنندگان را به همراه دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان خاطر نشان کرد: بیمارستان‌ها خودگردان هستند و درآمد بیمارستان‌ها خرج آن واحدها می‌شود،

موسوی‌ بهار با اشاره به قرار گرفتن در هفته سلامت بانوان و اهمیت این موضوع افزود: مدرن‌ترین و بهترین مرکز بدن‌سازی در بیمارستان مباشر برای استفاده کارکنان دانشگاه علوم پزشکی افتتاح شده است.

وی مشارکت خیرین سلامت برای بهبود خدمت‌رسانی در این حوزه را خواستار شد و بیان کرد: خانواده مرحوم فرشچیان آمادگی خود را برای راه‌اندازی مرکز جامع سرطان و بیمارستان 500 تخت خوابی اعلام کردند که انتظار می‌رود مردم همدان نیز فعالانه در این عرصه وارد شوند.

انتهای پیام/ص.ف

هزینه ی 2 میلیارد تومانی برای هتلینگ بیمارستان‌های همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار