نماینده مردم بهار وکبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی در جمع کارکنان پلیس استان گفت: نقش پلیس در تامین امنیت کشور بی بدیل است.

نقش پلیس در تامین امنیت کشور بی بدیل استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ پورمختار نماینده مردم بهار وکبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی امروز در جمع کارکنان انتظامی استان با تسلیت ایام محرم گفت: نیروی انتظامی یکی از پر تلاش ترین سازمان های کشور است که برای برقراری امنیت مردم در جامعه با ایثار واز خود گذشتگی اهتمام ویژه ای دارد.

وی در ادامه با اشاره به شرایط مطلوب کشور در تمامی عرصه ها گفت:خوشبختانه ما امروز شاهد پیشرفت های بسیار خوبی در حوزه های مختلف در کشور هستیم و هر روز به اهداف و چشم اندازهای نظام نزدیک تر می شویم.

نماینده مردم بهار وکبودرآهنگ با اشاره به نقش برجسته جمهوری اسلامی در منطقه گفت:هر روز اقتدار ما در منطقه بیش تر می شود واین به خاطر این است که ما در تصمیم گیری های خود شجاعت داریم ودر مسیرخود ترددیدی نداریم وهمچنین به خاطر مقاومت واستقامت ما است که موجب تضعیف کشورهای سلطه جوی و قدرت طلب جهان شده است.

پورمختار در ادامه با اشاره به شرایط کنونی منطقه خلیج فارس بیان داشت:بحمدالله با حضور نیروهای مدافع حرم وحمایت های صورت گرفته ضربات سنگینی به نیروهای تکفیری در سوریه وارد شده که موجب نابودی بسیاری از آن ها شده است.

نماینده مردم بهار وکبودرآهنگ در خاتمه با اشاره به شرایط حاکم در کردستان عراق گفت:با مذاکرات و هماهنگی صورت گرفته با کشورهای همسایه بحمدالله جهت وسمت وسوی تشکیل یک کشور مستقل در این منطقه تغییر کرده و قطعا آمریکا واسرائیل به اهداف شوم خود که ناامن کردن منطقه است نخواهند رسید.

انتهای پیام/ص.ف

نقش پلیس در تامین امنیت کشوربی نظیر است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.