رئیس اداره تبلیغات اسلامی ریگان گفت:جناب اقای روحانی شما روحانی هستید به روحانیت جامعه بیشتر توجه کنید.

درخواست رئیس تبلیغات ریگان از روحانی برای بازگشت به زندگی طلبگی!به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان حجت الاسلام محمد صادق نازلی گفت: ضرورت توازن توسعه امور زیربنایی در مناطق محروم با بالارفتن سطح فرهنگ دینی یک اصل ضرورت در مناطق محروم است.

وی افزود:محرومیت زدایی از مناطق محروم نباید موجب فقر فرهنگی شود

حجت اسلام محمد صادق نازلی تصریح کرد :محرومیت زدایی از مناطق محروم نباید موجب افزایش فقر فرهنگی شود

وی گفت :محرومیت زدایی و افزایش امکانات بدون توجه به فرهنگ بومی و سنتی مناطق محرم می تواند آسیب فراوانی به فرهنگ دینی بزند

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ریگان اظهار داشت :مسئولین و دولتمردان باید به فرهنگ مناطق محروم بیشتر توجه نمایند متاسفانه تمام هم و غم مسئولین و بعضاًخیرین به توسعه امکانات و منابع است و توجه کافی به ترویج فرهنگ دینی ندارند لذا پیشرفت و آبادانی این مناطق بسیار سریعتر از پیشرفت فرهنگی اتفاق می افتد و موجب آسیبهای فرهنگی جدی در این مناطق می شود.

وی بیان کرد:یکی از مشکلات اساسی در مناطق محروم تاخر فرهنگی است که به عنوان نمونه رشد سریع فضای مجازی بدون ترویج فرهنگ استفاده از آن موجب تهدید اساسی در جامعه شده است

حجت الاسلام نازلی خطاب به رئیس جمهور گفت :جناب اقای روحانی شما روحانی هستید و وظیفه اولیه شما تبلیغ دین است و قطعا با این هدف گام به حوزه علمیه گذاشتید لذا این رسالت را فراموش نکنید.

وی ضمن انتقاد شدید از دولتمردان در بی توجهی به مسائل دینی و عدم تخصیص اعتبار کافی به این موضوع گفت : توقع فعالین دینی از یک رئیس جمهور آشنا به مسائل دینی به مراتب بیشتر از یک مسئول غیر روحانی است لذا توقع داریم که دولت اقای روحانی توقعات جامعه دینی را براورده کند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ریگان در ادامه خطاب به اقای روحانی گفت : جناب اقای رئیس برای برنامه های و اهداف دولت شما در سایه برجام دعا می کنیم اما شما استادید لطفا در امور دینی هم یک برجام تهیه کنید .

نازلی بیان کرد : جناب اقای روحانی اگر امکان دارد یکبار هم شده به زندگی طلبگی خود بازنگری داشته باشید و رسالت طلبگی خود را یاد اور شوید و به نیروهای زیر دست خود در استان کرمان و شهرستان ریگان و دیگر شهرها دستور دهید دغدغه مسائل دینی و فرهنگی مردم را هم مانند برجام داشته باشند تا مجبور به پذیرش یک برجام پر اسیب در بعد دینی و اجتماعی نشویم .

وی بیان کرد: جناب اقای روحانی شما و دولت شما و همه ما در برابر آسیبهای جدی ناشی از دین و فرهنگ‌ مسئولیم لذا ملتمسانه خواهشمندیم رشد فرهنگی و مذهبی مناطق محروم را در کنار توسعه و عمران این مناطق را دریایید.

انتهای پیام/ح

رشد فرهنگی در مناطق محروم را دریابید

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار