نباید در دین‌مداری و توسل به اهل‌بیت(ع) کوتاهی کنیم، اگر در دین‌مداری کوتاه کردیم بلایی که دشمنان بر سر ما خواهند آورد جبران‌ناپذیر خواهد بود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم ؛ آیت‌الله سید محمد سعیدی چهارشنبه شب در آیین غبارروبی حرم مطهر حضرت معصومه(س) که با حضور خانواده‌های شهدا، فرماندهان، رزمندگان اطلاعات و عملیات قرارگاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد، ماه محرم را ماه دشوار و سختی برای اهل‌بیت (ع) دانست و اظهار داشت: اهل‌بیت (ع) در ایام محرم اسیر افرادی به‌ظاهر مسلمان بودند که در باطن اعتقادی به خداوند نداشتند.

وی با اشاره به خطبه 56 نهج‌البلاغه افزود: امیرالمؤمنین (ع) به افراد ساده‌اندیش که فکر می‌کردند با رفتارهای ساده‌اندیشانه می‌شود دین را حفظ کرد، می‌فرماید "اگر ما مانند شما بودیم هرگز درخت اسلام ثمر نمی‌داد".

امام‌جمعه قم با بیان اینکه آثار و برکات دین، هم در دنیا و هم در آخرت به انسان‌ها می‌رسد عنوان کرد: مسلمانان باید برای دین خود هزینه کنند، چرا که نباید در عرصه دین سهل‌انگار باشند.

وی بیان کرد: نباید در دین‌مداری و توسل به اهل‌بیت (ع) کوتاهی کنیم، اگر در دین‌مداری کوتاه کردیم بلایی که دشمنان بر سر ما خواهند آورد جبران‌ناپذیر خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه بیش از یک میلیارد مسلمان در جهان وجود دارد که از واقعه غدیر بی‌خبر هستند، تصریح کرد: بی‌خبری مسلمانان از واقعه غدیر همان آتشی است که مردم بی ولایت در زمان پیامبر (ص) بر افروختند و اکنون گریبان گیر مسلمانان شده است.

انتهای پیام/ت

نباید در دین‌مداری و توسل به اهل‌بیت (ع) کوتاهی کنیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار