تیم سپیدرود رشت امروز در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف تیم پدیده مشهد می رود .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛علی نظر محمدی سرمربی تیم سپید رود رشت در نشست خبری پیش از بازی در جمع خبرنگاران گفت: بازی با تیم پدیده مشهد بازی بسیار سخت و سنگین خواهد بودو تیم سپید رود با آمادگی لازم به مصاف پدیده مشهد می رود و امروزبازی باکیفیتی را ارائه خواهیم داد.

وی افزود: در این بازی بازیکن مصدوم یا محروم نداریم و سه نفر از بازیکنان که در بازی قبلی به دلیل سرما خوردگی حضور نداشتند در این بازی حضور دارند.

سرمربی تیم سپیدرود رشت گفت : زمین ورزشی ورزشگاه سردار جنگل رشت از کیفیت مطلوبی برخوردار است.

نظر محمدی با اشاره به خروج عشوری زاد ازتیم سپید رود افزود: وی مدتی که از این تیم جدا شده بود دوباره به سپید رودبرگشت و امیدواریم مشکل مالی سپید رود حل شود و چراغ پور از دیگر بازکنان این تیم هم به سپید رود برگردد.

وی از هواداران این تیم خواست با توجه به اینکه اولین بار است تیم سپیدرود قصد دارد به عنوان پرطرفدارترین تیم شهرستانی بعد از تیم تراکتوراز تمامی ظرفیت خود درمصاف با تیم پدیده مشهد استفاده کند با حضورخوددر ورزشگاه از تیم سپید رود حمایت کنند.

مهاجری سرمربی تیم پدیده مشهد هم در نشست خبری پیش از بازی گفت : تیم سپیدرود برای رسیدن به لیگ برتر سختی های زیادی را تحمل کرده است و از طرفداران زیادی برخوردار است.

وی افزود : نتایج تیم سپید رود در خارج از خانه نتایج مطلوبی بوده است و این تیم از انسجام خوبی برخورداراست که این امر کار تیم پدیده را سخت تر می کند اما ما تمام توان خود را به کار گرفته ایم تا دل هواداران را شاد کنیم .

سرمربی تیم پدیده مشهد در مورد بازیکن مصدوم یا محروم این تیم تصریح کرد: ناصحی بدلیل سه کارته بودن و حسین مهربان ، محمد حسین مردامند و فریبرز گرامی بدلیل مصدوم بودن در بازی فردا حضور ندارند.

 

انتهای پیام/ق

 

مصاف سپیدرود با پدیده مشهد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.