با حضور مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان و مدیر کل اداره زندانها، تفاهم نامه همکاری بین جمعیت هلال احمر و اداره کل زندان های استان منعقد شد.

انعقاد تفاهم نامه بین اداره کل زندان ها و جمعیت هلال احمر استانبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان رمضان امیری مدیر کل زندان های استان کرمان در این مراسم که با حضور بیش از 500 نفر از مسئولین و مدیران استانی، کارمندان، پرسنل اداره زندان استان و مددجویان زندانی  برگزار شد،ضمن قدردانی از همکاری جمعیت هلال احمر گفت: در این تفاهم نامه اداره کل زندان ها نیز متعهد می شود، آموزش هایی از قبیل جرم شناسی و قوانین کاربردی جهت آموزش امدادگران، کارکنان و مربیان جمعیت هلال احمر در قالب کارگاه های آموزشی ارائه دهد.

رضا فلاح مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان هم گفت: در راستای گسترش و اشاعه اصول و اهداف متعالی و بشردوستانه و به منظور تسهیل ارائه خدمات و اجرای برنامه های آموزشی به زندانیان و مددجویان تحت پوشش این توافق نامه بین جمعیت هلال احمر و اداره کل زندان ها منقعد شد.

وی افزود: این تفاهم نامه با هدف ارتقای دانش و میزان آگاهی و تقویت مهارت ها در زمینه امداد و کمک های اولیه و آمادگی در مواجهه با مخاطرات ویژه زندانیان، کارمندان، مددجویان، سربازان وظیفه و خانواده زندانیان منعقد شده است.

انتهای پیام/ح

انعقاد تفاهم نامه همکاری بین زندان وهلال احمراستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.